1

Onderwerp: wie heeft er wel eens...

Bij Roos Banket een kant en klaar kapsel besteld?  Graag zou ik jullie ervaringen willen weten...

Alvast bedankt!

Groetjes Maris

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: wie heeft er wel eens...

Géén idee waarom dit in Bakken voor anderen staat :S

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

omdat ik niet zeker wist voor het nu moest  :s  verkeerd gegokt  :lol:

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

4

Zijn niet duur!!  :nooo
Nog geen ervaring mee!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

5

Nee he! Dat vond ik dus ook! En aangezien ik nu nog al mijn taarten bij mijn moeder bak dacht ik dat dit ook wel erg handig was... Dan hoef ik tenminste niet te wachten terwijl die dingen in de oven staan!  :lol:

Groetjes Maris

alleen zijn de recenties van roos banket zeeeer slecht! dus ik zou er toch lang en goed overnadenken voordat je er een bestelling plaatst

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

7

ja ik heb zoiets gehoord ja..... Maar dat had geloof ik meer met leveringen te maken... En ik woon niet zo ver weg dus dan haal ik het zelf op...

Groetjes Maris

ok, ja het zijn idd de leveringen. Als je het kan ophalen zou ik het gewoon een keertje proberen.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

9

:)  ga ik ook doen :) heb namelijk voor a.s. weekend geen tijd om één en ander te bakken en volgens mij kan er aan een biscuitje bakken toch niet zoveel mis gaan.... Ze hebben ook echt alle vormen dus dat is ook super handig als je een keer een vorm niet hebt!

Groetjes Maris

10 Laatst bewerkt door monqiue73 (20-04-2010 22:25)

Maar ik denk dat door die mix eierpoeder zit omdat je er alleen maar water bij hoeft te doen.
En dat is gemaakt van kooi eieren. Als het je niet uit maakt hoe die kippen moeten leven dan  kan je het kopen. Maar ik gebruik juist alleen maar scharrel plus eieren of vrije uitloop eieren. Dat is wel het minste wat we kunnen doen voor die kippen.

een dag zonder taart is een dag niet geleefd

11

ik gebruik ook altijd vrije uitloop eieren  :Y  Hoe meer ruimte de kipjes hebben hoe beter :Y

En hoe weet je dat daar kooi eieren voor gebruikt worden... Legbatterij eieren mogen nog tot 2012 dus het is nog maar een jaar! En in heel veel producten die je bij de supermarkt koopt zitten eieren uit legbatterijen verwerkt... Of eet jij geen mayonaise of koekjes of andere sauzen en banket uit de supermarkt.

Maar je hebt gelijk dat het zielig is maar het is gelukkig nog maar tot het einde van dit jaar!

Groetjes Maris

12

Ik ben een tijdje  kok geweest en  ik maak veel zelf. Tegenwoordig heb je ook al veel producten waar scharrel eieren inzitten en dat staat er dan op.
Ja die kooi eieren die maar tot 2012 mogen dat is een wassen neus ze krijgen dan mischien 20 cm meer per kooi erbij.
Omdat ik zo tegen kooi eieren ben heb ik me er al heel lang inverdiept daarom weet ik ook dat als ergens eier poeder door heen zit het dan is van kooi eieren. in de voedsel industrie wordt het nog veel gebruikt. Maar omdat de mensen in de winkels nooit meer kooi eieren zien liggen denken ze dat dat haast niet meer bestaat.

een dag zonder taart is een dag niet geleefd