Re: Baby Sami in marokkaans kledij
Wat een schatje!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Baby Sami in marokkaans kledij
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een schatje!
tamara14 schreef:israa schreef:Wat een geweldig leuke taart zeg!
Dat heb je weer mooi gedaan![]()
@Tamara, Waarom zouden die mona toetjes niet mogen?
In (bijna alle) monatoetjes zit gelatine. Gelatine word gemaakt van varkens/runderbotten en als moslim zijnde mag dat dus dan niet. Of er moet dus duidelijk rundsgelatine op de verpakking staan. Er zijn er veel die hier niet van op de hoogte zijn.
Groetjes,
Tamaradat heb ik ook wel eens gehoord ik werk in een supermarkt opde versafdeling en dat vrangen ze ook wel eens over het gebak maar dat is dan van vruchten en niet van varken zou dat bij de toetjes ook niet zo zijn?
verder een super gave taart
De meest correcte uitspraak hierover die door de recente islamitische geleerden is gedaan, is dat dit toegestaan is omdat het hier een product betreft die een verandering heeft ondergaan en niet meer in zijn oorspronkelijke staat verkeert.
Er zijn moslims die uit principe liever geen gelatine eten maar dat is een ieder voor zich. Maar het is wel toegestaan.
Wat een prachtige taart met erg lief babietje.
Ik wil het toch ook graag nog eens vragen Tamara. Waar heb je die prachtige cakestand gekocht. Ben er al zo lang naar op zoek en kan er in Nederland geen vinden. Weet dat ze in Birmingham worden verkocht.... Maar ja met mijn vliegangst zit dat er helaas niet in ....
Heb je'm toevallig in Nederland gescoord?
Hoop dat je antwoord wilt geven....
heel schattig en leuke kleuren
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Baby Sami in marokkaans kledij