Onderwerp: Kitchen aid!!
Mijn vriend wil de helft van een Kitchen aid betalen.
Duss,.... wat ik het beste (web)adres waar ik hem kan bestellen!!
Ik ben best een beetje blij!!!
vrolijke groetjes,
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kitchen aid!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn vriend wil de helft van een Kitchen aid betalen.
Duss,.... wat ik het beste (web)adres waar ik hem kan bestellen!!
Ik ben best een beetje blij!!!
vrolijke groetjes,
Hoera! Ik heb hem vorig jaar bij potten en pannen in Utrecht gekocht, hij was toen in de aanbieding voor 399. Even googlen denk ik?
Bedankt Elly,
Ik heb hun website gevonden,...... maar hebben problemen met de leverancier en kunnen voorlopig geen KitchenAid leveren. Ik ga verder zoeken..... of even wachten
vrolijke groetjes,
Surprise kookgerei, in alle maten en kleuren volgens mij. Ik zit altijd te likkebaarden bij hun webshop.
OEIOEIOEIOEI
Ik heb hem besteld ...... spannend!!!! In de rode kleur dat past heel goed in onze keuken die zwart/rood is ingericht.
Voor 396 euro bij Coolsound (mijn vriend heeft goede ervaringen bij deze internet winkel)
Ik kan niet wachten.....
OEIOEIOEIOEI
Ik heb hem besteld ...... spannend!!!! In de rode kleur dat past heel goed in onze keuken die zwart/rood is ingericht.
Voor 396 euro bij Coolsound (mijn vriend heeft goede ervaringen bij deze internet winkel)
Ik kan niet wachten.....
Hai,
ik heb een vraagje, hoop dat je dit berichtje nog ziet.
hoe zit het met de garantie van de KA bij dit bedrijf?
ik hoor het graag, want hun prijzen zijn scherp.
groetjes,
fifi
Op de Kitchenaid mixer zit 5 jaar garantie.
Ik heb in de 2 jaar dat ik lid ben van dit forum 1 bericht gelezen van iemand waarvan de Kitchenaid kapot was gegaan (als ik het me goed herinner het knopje van het kantelmechanisme). Kitchenaid (die in Belgie zit) heeft het apparaat per koerier opgehaald, gerepareerd en per koerier weer teruggebracht. Als dat geen service is.
Verder heb ik hier op het forum geen berichten gelezen van een kapotte Kitchenaid in tegenstelling tot de Kenwood, waarvan je regelmatig berichten leest dat die kapot is.
Edit: als je googled op Kitchend Aid en garantie zie je hun garantietermijnen en bepalingen.
Op de Kitchenaid mixer zit 5 jaar garantie.
Ik heb in de 2 jaar dat ik lid ben van dit forum 1 bericht gelezen van iemand waarvan de Kitchenaid kapot was gegaan (als ik het me goed herinner het knopje van het kantelmechanisme). Kitchenaid (die in Belgie zit) heeft het apparaat per koerier opgehaald, gerepareerd en per koerier weer teruggebracht. Als dat geen service is.
Verder heb ik hier op het forum geen berichten gelezen van een kapotte Kitchenaid in tegenstelling tot de Kenwood, waarvan je regelmatig berichten leest dat die kapot is.
Edit: als je googled op Kitchend Aid en garantie zie je hun garantietermijnen en bepalingen.
Hai elly,
Ik ben me suf aan het googlen bij sommige site's bijv pixmania 2 jaar garantie, daar kan je garantie bijkopen en digitalstreet de gebruikelijke fabrieksgarantie 11 jaar
vandaar mijn vraag. Ik ga ook zeker voor de kitchenaid (vind de kennie, sorry voor alle dames die erbij zweren
, gewoon echt geen mooi aparaat. maar wil toch echt wel de gebruikelijke garantie van 5 jaar. Ik kom bij redcoon nog steeds op de goedkoopste iut en daar is idd de 5 jaar garantie. alleen is beuningen (digitalstreet) dichtbij...als er iets mee is is dat wel makkelijk, niu heb ik wel 1 review gelezen over deze zaak en daar is niet echt over naar huis te schrijven.......lastig hoor.......
bedankt iig voor je reactie
Ik heb de mijne een week of 3 geleden besteld bij redcoon.
Vrijdag na 12u besteld (verdorie, ik was n kwartier te laat, want voor 12u besteld=dezelfde dag verstuurd) Moest dus wachten tot maandag en dinsdag had ik m in huis.
Geweldig apparaat (artisan heb ik).
Heb al vaker bij Redcoon gekocht en altijd correct geholpen, heel vriendelijk aan de telefoon.
Elly67 schreef:Op de Kitchenaid mixer zit 5 jaar garantie.
Edit: als je googled op Kitchend Aid en garantie zie je hun garantietermijnen en bepalingen.Hai elly,
Ik ben me suf aan het googlen
bij sommige site's bijv pixmania 2 jaar garantie, daar kan je garantie bijkopen en digitalstreet de gebruikelijke fabrieksgarantie 11 jaar
vandaar mijn vraag. Ik ga ook zeker voor de kitchenaid (vind de kennie, sorry voor alle dames die erbij zweren
, gewoon echt geen mooi aparaat. maar wil toch echt wel de gebruikelijke garantie van 5 jaar. Ik kom bij redcoon nog steeds op de goedkoopste iut en daar is idd de 5 jaar garantie. alleen is beuningen (digitalstreet) dichtbij...als er iets mee is is dat wel makkelijk, niu heb ik wel 1 review gelezen over deze zaak en daar is niet echt over naar huis te schrijven.......lastig hoor.......
bedankt iig voor je reactie
Volgens mij krijg je de 5 jaar garantie van Kitchen Aid zelf.
http://www.kitchenaid.nl/app.cnt/ka/nl_ … ion/kitsda
De garantietermijn staat in de gebruiksaanwijzing, je moet wel de aankoopbon bewaren en je registreren. Als je je hebt geregistreerd krijg je nog een Kitchenaid Kookboek. (tenminste zo was het toen ik hem kocht)
Kookboek krijg je nog steeds. En heb de mijne een paar weken geleden gekocht. Heb t kookboek nog niet, bon pas afgelopen week verstuurd.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kitchen aid!!