1

Onderwerp: Scheef biscuit rechtmaken?

Goeiemorgen dames.
Ik heb helaas de fout gemaakt door meerdere bakblikken in de oven te plaatsen. Mijn biscuits mislukte nooit...tot nu. 2 zijn er goed maar de 3e, ronde is aan 1 kant niet goed gerezen en is dus scheef.
Ik heb met de zoekfunctie al vanalles geprobeerd en tig topics gelezen maar heb nog geen oplossing kunnen vinden.

Ik gebruik de biscuits altijd ondersteboven, maar nu is de onderkant juist scheef. Alsof er een stukje afgesneden is.

Wie o wie heeft een tip voor me.

Ik dacht zelf om de bovenste plak biscuit om te draaien zodat de bovenkant aan de binnekant komt en ik dit met bc en vullig opvul. Maar dan vind ik het wel lastig afsmeren....

Hellupie?

2

Re: Scheef biscuit rechtmaken?

Hoi,

Komt die scheve bovenop?? zo Ja is het misschien ook leuk om hem scheef te laten, heb ik ook al op het net gezien toets maar eens in bij google topsy turvy erg leuk hoor!

Gr Kimberly

3

Zou ik ook doen! Van de nood een deugd maken en ga voor een topsy turvy!

(ik heb makkelijk praten hoor: ik heb er zelf nog nooit eentje gemaakt  :lol: )

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Dat gaat prima hoor, de bovenste laag ondersteboven erop! Ik heb het ook wel eens gedaan omdat er een gat in de bovenkant zat (toch niet helemaal goed ingevet). Iets dikker afsmeren, en dan gaat het prima.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

5

ik heb het zo gedaan.
de bovenkant bleef de bovenkant. de onderkant heb ik de onderste laag omgedraaid met de scheve kant naar binnen. Netjes opgevuld met botercreme.... en hij was perfect!