Onderwerp: Leuk om er bij te zijn!
Hoi lieve mensen,
Ik zal me even voorstellen.... Ik ben Evelien, ben 22 jaar en woon in Lelystad...
Nog niet zo heel lang geleden heb ik een cursus samen met twee vriendinnen (gewoon voor de gezelligheid) gedaan. Hierbij leerde we hoe we een taartje konden decoreren. Ik vond het direct helemaal leuk!
Eenmaal thuis ben ik gaan rondsnuffelen opzoek naar de juiste spulletjes want dit smaakte (letterlijk en figuurlijk ) naar meer!!
Via deze site heb ik de nodig spullen gekocht en ben aan de slag gegaan.... Mijn eerste (helemaal zelf gemaakte) taartje is naar mijn mening wel leuk geworden maar absoluut niet helemaal gelukt.. de vulling werd niet hard genoeg wat er voor zorgde dat het een kliederboel werd. uiteraard was mijn marsepein ook deels week geworden.
Maar oefening baart kunst! ik heb geleerd van de fouten van vorige keer wat er voor gezorgd heeft dat het me nu wel gelukt is. En ik hou wel van een uitdaging dus had bedacht dat ik wel even een mooie lussenstrik kon maken... En het is gelukt !
Maar 't feit blijft. Ik ben nog echt een beginner.
Ik hoop dat ik nog vele handige trics vind hier op 't forum, maar dat komt vast goed!