1

Onderwerp: Wat bij Zwitserseroom met M&M's

Voor de verjaardags taart van mn jongste zoon aanstaande vrijdag

Wil ik als 1 van de vullingen zwitserse room met m&m's doen, maar wat doe ik dan als 2e laag erbij.

( liever geen jam want daar houden ze hier niet zo van)

Wie weet er een lekkere vulling om er bij te doen.
Hij wordt zowiezo afgesmeerd met bc en bekleed met marsepein.

"Love is the flower you've got to let grow"

2

Re: Wat bij Zwitserseroom met M&M's

bavarois van de mix van de hebshop en dan het water vervangen door zijn favoriete limonadesiroop.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Zwitserse room met M&M's klinkt niet verkeerd! Doe je die eerst verkruimelen of in z'n geheel er door/bovenop (lijkt me wat groot/hard)? En blijft 't dan nog ietwat knapperig of wordt 't toch zacht in de room?

Een crunchy vulling lijkt me ook wel eens lekker, maar alle crunchy-ingredienten die ik tot nu toe gebruikte bleeft niets crunchy meer van over na een nachtje weken in/op de creme/room (okay, welgeteld 1x uitgeprobeerd, daarna niet meer aangedurfd  :o )

4

Nee ik doe ze gewoon heel er op.

Naar mijn weten smelt het laagje niet zo snel weg als bij smarties of de speciale chocochips voor cakejes.
Maar dat moet ik nog ondervinden.

Ga het vanavond allemaal af maken en we zien dan morgen middag of het goed is gegaan zo.

5

Ik ben benieuwd, ik houd je topic even in de gaten. ;)

6 Laatst bewerkt door Yvett (17-04-2010 08:37)

Nou we zijn er achter gekomen :Y

Op zich de harde suikerlaag blijft op de M&M's zitten maar de kleurtjes gaan er wel helaas van af  :rolleyes: , maar ze blijven zelf wel lekker stevig en hard dus de crunch blijft er in :D
En ze waren niks te groot.
Mijn Oma van 83 kon ze ook prima opeten en weg krijgen en die heeft er soms wel moeite mee met harde dingetjes.

En op zich zag het er wel grappig uit zo die kleurtjes door de laag heen  :+ .

En ze vonden het allemaal erg lekker :9