1

Onderwerp: randje taartj spuiten

ik wilde eerst een botercreme randje spuiten langs de taart,maar vorige week kreeg ik tips om dat maar met icing te doen, omdat het kan gaan smelten door dat warme weer.

het warme weer is inmiddels neit zo erg meer, wat voor advies geven jullie mij, randje botercreme of icing???? met dit weer

zou het randje botercreme niet zo smelten???

trouwens ik moet zo ie zo de taart in d ekoelkast stoppen, want ga banketbakkersroom mengen met slagroom en dit weer mengen met botercreme duszz

2

Re: randje taartj spuiten

Volgens mij is het net wat je zelf prettiger vindt werken. Een beetje stevige botercr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: randje taartj spuiten

hm oke

4

Re: randje taartj spuiten

Ben zelf meer van de icing, is ook niet zo kwetsbaar als de taart in de doos schuift!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

5

Re: randje taartj spuiten

hij hoeft niet in een doos hij isv oro prive gebruik, ik denk dat ik hem maar met icing doen.

hebbne jullie tips hoe ik mijn taart kan bewaren tot morgen, want ik heb geen taartdoos in huis, en hij moet wel in de koelkast, wat kan ik erover heen doen???

6

Re: randje taartj spuiten

Je kunt bij de blokker van curver een taartdoos kopen. Ik geloof dat hij 8 euro kost en daar past een ronde taart van 25 cm doorsnede in. Echt een superding voor priv

groetjes Kim http://www.mijnalbum.nl/Album-VWDN4MEV
Begin elke dag met een stralende lach!

7

Re: randje taartj spuiten

de taart is een grote recht hoek dus hij past niet ind e curver doos