1

Onderwerp: Pippi Langkous..

Totaal ingepikt van het boek van Tal.....toen ik de boekjes uit Israel binnen kreeg...was dit 1 van de favorieten....
Kreeg ik van 1 van mijn vaste klanten het verzoek voor een pippi taart...ja de keus was snel gemaakt.....
Erg leuk om te doen...
de taarten zijn gevuld met caramel,chocolademousse....yummie...
Deze mevrouwe heeft nu voor de derde keer een taart besteld..en ze komen uit Belgie en moeten meer dan een uur rijden..dus ik hoop dat ze er blij mee zullen zijn...

http://i23.photobucket.com/albums/b394/conny4u/site1.jpg

http://i23.photobucket.com/albums/b394/conny4u/site.jpg

Tips zijn welkom!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: Pippi Langkous..

Hij is erg leuk!

3

Ze zullen daar zeker blij mee zijn.Vooral als ze speciaal helemaal uit Belgie komen voor jou taarten.Leuk hoor die pipi.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

4

leuk zeg, daar word ik nou vrolijk van

5

Ik vind hem echt geweldig!  :Y

6

Ohhhhh....die is leuk!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

7

Super leuke en mooie taart! De vulling klinkt ook echt heel lekker! Een klein tipje. Maak ook een mooie close-up foto van je taartje en boetsering dan kunnen we het ook van dichtbij bekijken!!

8

wat een lievie, ik heb ook de Tal-boekjes en vind ze zo leuk
je hebt een supermooie taart gemaakt, wat een eer dat ze van zo ver komen, als dat je geen blij gevoel geeft...:)

9 Laatst bewerkt door conny4u (10-04-2010 20:06)

robirg schreef:

Super leuke en mooie taart! De vulling klinkt ook echt heel lekker! Een klein tipje. Maak ook een mooie close-up foto van je taartje en boetsering dan kunnen we het ook van dichtbij bekijken!!

jai k weet het..maar dit is echt het beste wat ik kan met foto's....  :grr:  :s  Echt kijk maar eens naar me eerste taart foto's
ik kan er echt niks van ..............

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

10

gertieneke schreef:

wat een lievie, ik heb ook de Tal-boekjes en vind ze zo leuk
je hebt een supermooie taart gemaakt, wat een eer dat ze van zo ver komen, als dat je geen blij gevoel geeft...:)

thanks...
ja leuk zijn ze ..ik zal er zeker meer van gaan maken...staan zulke leuke taarten en figuurtjes in

11

Lief!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

12

Super leuke vrolijke taart!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

13

Hahaha leuk met dat boltaartje enze super pippi

Liefs, Cedes.

14

wat een leukerd! De boekjes wil ik ook graag... op naar de beurs!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

15

Ontzettend leuke en vrolijke taart!!! Hihi, en die afhangende sok: helemaal Pippi! En wauw, dat deze klant elke keer weer zo'n eind wil rijden speciaal voor een taart. Da's wel een heel erg leuk compliment eigenlijk!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

16

hele leuke taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

17

Die is leuk!

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

18