1

Onderwerp: Hallo ik ben nieuw hier

Ik heb me vandaag aangemeld bij dit forum.
Even een korte introductie van mezelf.

Mijn naam is Cindy, ik ben getrouwd met Coen en we hebben 3 kinderen. De oudste zoon is bijna 7, de tweede zoon is 3,5 en de jongste is een dochter van bijna 2.
Tijdens de laatste zwangerschap heb ik ernstige bekkenklachten gekregen en deze zijn nog steeds niet hersteld. Sterker nog, de klachten worden alleen maar erger.
Ik ben al heel lang op zoek naar een hobby die ik, met mijn beperkingen en dagelijkse grote portie pijn, toch kan doen.

Ik was verzot op de pc om websites te maken maar dat kan ik niet meer. Mijn laptop trekt de software niet en achter de pc zitten kan ik niet lang genoeg. Bijkomstigheid is dat ik vanwege de zware medicijnen (morfine en spierverslappers) een hele slechte concentratie heb. Ik kan bijna niets onthouden en reproduceren wat ik gelezen heb.

En vorige week viel het kwartje.
Ik ga taarten maken. En niet zomaar taarten maar van die mooie, luxe of grappige taarten. Na wat snuffelen blijkt dat er heel veel sites zijn van mensen die de taarten verkopen dus als ik het echt leuk vind, en mijn lijf accepteert het allemaal, dan wil ik er ook wel verder mee om ze te verkopen. Maar dat is toekomstmuziek.

Ik heb vandaag de eerste bisquit gebakken en morgen ga ik hem opmaken. Ik ben nieuwsgierig wat het resultaat zal worden.

Dus.... dit ben ik!

2

Re: Hallo ik ben nieuw hier

welkom en veel bakplezier :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Re: Hallo ik ben nieuw hier

welkom en veel plezier :Y ...succes morgen en zeker je taartje showen :D

Be in love with what you have