1

Onderwerp: Help! Douwe Egberts-taart

Volgende week moet ik een DE-taart af hebben. Ze willen een soort cadeau-idee. Het wordt dus een witte vierkante taart met een lint. Ipv de strik komt het DE logo. Zover ben ik dus al. Maar nu? Ik kan taarten maken en vullingen, maar creativiteit is bij mij ver te zoeken. De meeste taarten die ik heb gemaakt zijn toch grotendeels 'namaak'. Oeps  :o  :o

2

Re: Help! Douwe Egberts-taart

Maak een pak douwe egberts koffie na (liggend), of hou dezelfde kleuren aan. Strik erom heen en klaar :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

spaarpunten aan de zijkant

4

Douwe egberts is best een sober merk zonder veel poespas dus ikzou de taart ook niet al te veel aankleden. Je zegt het al zelf een hele witte taart met een rood lint. Het DE-logo erop. Of je kan iets met kop en schotel doen die boetseren en dat erop zetten... succes. Misschien even op de webshop van DE kijken bij hun eigen merk...

Succes

Groetjes Esther
Hmm wanneer de volgende taart?!?!

5 Laatst bewerkt door Esther68 (08-04-2010 19:52)

Aan Pooh...Idd een leuk idee  :) . Maar dat het logo op de strik moet komen is hun idee. Niet echt duidelijk van mij  :o . Het gaat mij meer om de kleine decoraties. Alleen en logo is zo saai, lijkt me. Ik heb al gegoogled maar..... niks te vinden.

6

Ik ben toch al niet van de drukke taarten. Idd iets van een kop en schotel. Maar boetseren is niet mijn sterkste kant. Puzzelen wel. Zou dus eerder een gepuzzeld kop en schotel worden. Ook leuk! Denk ik.......

Als ik het echt niet weet, doe ik vaak stippen.
Dat komt ALTIJD mooi over!

If live gives you lemons, make lemonade!

8

ans pommerans schreef:

Tja, en dan zeg je dat het een mooi ingepakt pak koffie is  :lol:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

9

Ottolien schreef:
ans pommerans schreef:

Tja, en dan zeg je dat het een mooi ingepakt pak koffie is  :lol:

:lol:  :lol:  :lol: