1

Onderwerp: Kleurstof

Hallo allemaal

Ik weet niet of dit hier zo goed staat
Weet iemand misschien waar ik kleurstof kan kopen waar mee ik een mooie kleur botercreme kan maken om cakejes mee te versieren.
Ik woon in de buurt van Eindhoven.

Alvast bedankt.

2

Re: Kleurstof

ik heb mijn kleurstof in de webshop besteld

Groetjes en fijne dag!
Kruimel

3

Kruimel schreef:

ik heb mijn kleurstof in de webshop besteld

Welke kleurstof kan ik dan het beste gebruiken want daar staan verschillende soorten.

4

ik heb Gel gekocht daar kleur ik botercreme en fondant mee en dat gaat super

ik doe het met een coctail prikker en die gooi ik na 1x weg moet er kleurstof bij dan neem ik een nieuwe prikker.

Groetjes en fijne dag!
Kruimel

5

Kruimel schreef:

ik heb Gel gekocht daar kleur ik botercreme en fondant mee en dat gaat super

ik doe het met een coctail prikker en die gooi ik na 1x weg moet er kleurstof bij dan neem ik een nieuwe prikker.

Ik denk dat je dan de 'Sugarflair Droplet Icing Colours' bedoelt!
Weet je misschien hoe lang het duurt voordat je iets binnen hebt als je het in de webshop bestelt?

6

nee deze moest even zoeken want ik heb een doosje met 4 kleuren maar die is uitverkocht denk ik

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3207

en als je met ideal betaald duurt het meestal 2 werkdagen dus vandaag bestellen wordt het vrijdag verstuurd

Groetjes en fijne dag!
Kruimel

7

Als je vandaag bestelt, wordt het (meestal) de volgende dag verstuurd.
Zowel botercrème als rolfondant, icing en marsepein kun je kleuren met de Wilton kleuren en met de sugarflair paste colors

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Kan ik ook van die kleurstoffen ergens in een winkel kopen of gaat dat allen via de webshop?
Ik heb gelezen dat ze bij de toko ook kleurstof hebben maar daar worden verschillende dingen over gezecht.
Weet iemand hier meer over

9

Bij de toko verkopen ze ook wel kleurstoffen (maar misschien maar beperkt aanbod), maar let op dat de kleurstoffen niet te "nat" zijn. Wanneer je er dan een keer fondant mee wil kleuren, dan gaat hij erg plakken.

Ik gebruik de kleurstoffen van Americolor. Die bevallen mij prima. Handige dosering met knijpflesje, dus geen gedoe met cocktailprikkers.

Succes!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

10

Als je vandaag besteld, heb je het zaterdag in huis!
Ik werk ook met de kleuren van Wilton, je hebt er maar heeeeel weinig van nodig.

11

Marielle0410 schreef:

Als je vandaag besteld, heb je het zaterdag in huis!
Ik werk ook met de kleuren van Wilton, je hebt er maar heeeeel weinig van nodig.

Kan je de kleuren van Wilton ook in een winkel kopen of alleen in een webshop?

12

Volgens mij kun je die bij een taartwinkeltje ook wel krijgen, maar ik weet natuurlijk niet waar je woont en of er bij jou in de buurt ook taartwinkeltjes zijn. Maar je kunt dat niet zomaar in de supermarkt kopen in ieder geval ;)

13

Marielle0410 schreef:

Volgens mij kun je die bij een taartwinkeltje ook wel krijgen, maar ik weet natuurlijk niet waar je woont en of er bij jou in de buurt ook taartwinkeltjes zijn. Maar je kunt dat niet zomaar in de supermarkt kopen in ieder geval ;)

Ik woon in de buurt van Eindhoven. Ik ga eens rond zoeken of er een taartwinkeltje in de buurt is.