1

Onderwerp: Nieuw lid even voorstellen

Hoi allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen.
ik ben Natasja en ben 32 jaar, getrouwd en heb 1 dochter van bijna 3.

Afgelopen zaterdag eindelijk mijn eerste workshop taart decoreren gedaan en ik vond het onwijs leuk. Ik had mij er al een hele tijd op verheugd maar het was nog leuker dan ik al verwacht had  :Y

Binnenkort wil ik nog de workshop cupcakes volgen en dan natuurlijk thuis lekker aan de slag gaan.

Ik heb al vaker op deze site gekeken maar kon nu toch niet achterblijven om mij dus ook maar voor te stellen  ;) Er staan echt heel veel interessante dingen op de sit echt super.

Groetjes,
Natasja

2

Re: Nieuw lid even voorstellen

ik heb alleen nog de workshop cupcakes gedaan en ik ga over 3 weken de taart workshop doen. het is zo verslavend! en vooral met die mixen via de webshop mislukken de cupcakes (bij mij iedergeval) nooit!

N-Joy Cakes

3

Wat leuk zeg! Het is inderdaad echt verslavend. Ik ga van het weekend wat spulletjes kopen heb wel al een lijstje gemaakt met benodigheden  ;)  Die cupcakes lijken mij ook echt super leuk om te maken.

Heb je thuis ook al cupcakes versierd?

Groetjes  :)

4

welkom en veel taart freubel plezier..

Zeg me als het beter kan...ik wil nog veel leren.

5

ik heb er al 5 kilo cupcake mix doorheen zitten! hahahaha

dit zijn mijn alleseerste cakjes
http://www.mijnalbum.nl/Album=MB3RNEZY

het stelt nog niet veel voor maar over 2 weken heb ik de eerste echte opdracht (tietentaart) maar dan heb ik de workshop nog niet gevolgd dus ik heb nog geen idee hoe ik het moet gaan doen.

heb jij nog tips?

N-Joy Cakes

6

Nou dat ziet er toch super leuk uit! Ik moet even kijken hoe ik dat doe met mijn album dan kan ik mijn taart er misschien opzetten  ;)

Dat is volgens mij gelijk een hele opdracht omdat het ook boltaartjes zijn ;-) ik denk dat je dat aan de kenners moet vragen ben ik bang haha. Ik vond wel dat je tijd te kort kwam met de workshop. Bij ons in de buurt was het 3 uur met een uitloop van een half uur. Voor de eerste keer ben je wel lang bezig maar dat komt ook door de uitleg.

7

ja dat was met de cupcakes ook inderdaad. de avond was van 19.00 - 22.30 en we hebben net 9 cakejes afgekregen. ik was ook helemaal versleten toen ik thuis kwam!

N-Joy Cakes

8

Hallo allemaal,

Zal me ook maar even voorstellen, Sinds een week of 2 kijk ik op dit forum iedere dag stieken even om naar al die mooie creaties te kijken en me af te  vragen hoe in godsnaam ik ook ooit zo'n mooie taart kan maken..

Ik ben Ingrid 38 bijna 39  :/  heb een zoon van 4 en we wonen met zijn 3tjes tijdelijk in Amerika (vanwege manlief z'n werk) ben hier gisteren aan de eerste Wilton Pastry and Gumpaste workshop begonnen, vond het erg interessant ..  Deed zelf wel altijd koekjes cakes,cupcakes maken (en nu voor de 2ex een taart gemaakt) zal kijken of ik hem hierop kan zetten..

Dus jullie krijgen vast en zeker wel 1001 vragen van mij...

A chocolate in the mouth is worth two on the plate