1

Onderwerp: Tubbie taart klaar!(Eerste puzzeltje)

Nou ik heb staan zweten vandaag,het zat alemaal niet mee en viel erg tegen.
Alles ging wel mis ahah,heb veel kunnen camoufleren en nog ben ik niet tevreden..Me dochter herkend lala erin dus das wel goed..Op naar een workshop daar ga ik vast meer leren !durf hem ook bijna niet te plaatsen hier :o

http://i11.tinypic.com/52z5c91.jpg

Re: Tubbie taart klaar!(Eerste puzzeltje)

Weet zeker dat de andere forumleden met me eens zijn dat het er  goed uit ziet .

Dat je kritisch op je zelf bent  met het idee kan beter is ok maar wees niet te hard  voor jezelf  !!

Ik/wij vind(en) het TOP !  

Zelf de grote bak/decoratie goeroe's onderons  zijn niet altijd te vreden over hun eigen werk .

Dus op naar de volgende .

(PS ik moet  nog beginnen met mijn eerste puzzel ga straks het kapsel  maken en dan een slapeloze nacht  van de "stress")

Panasonic SD 253 Hawo Novum graanmolen /Graef 185 Cassic(snijmachine) een Kitchenaid en bak(brood)  meestal in de steenbakoven Rofco B20      Blog : steenbakkertje

3

Re: Tubbie taart klaar!(Eerste puzzeltje)

Ja idd slapeloze nachten,ik heb er echt weken aan liggen denken en daarom valt die tegen..Veel ging er mis en vond het echt moelijk.Bedankt voor je compliment :kus:

4

Re: Tubbie taart klaar!(Eerste puzzeltje)

Ik vind ook dat je je er helemaaaaaal niet voor hoeft te schamen, het is een heel knappe eerste keer! Echt je zult zien dat het steeds beter lukt!
Volgende keer gewoon in de show-off zetten he?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Re: Tubbie taart klaar!(Eerste puzzeltje)

Oepsssssss ik zie nu dta ik hem idd verkeerd gepost heb..Hoe kan ik dat veranderen?