26 Laatst bewerkt door petrawb (10-08-2010 22:25)

Re: flower paste recept 2

moet je dit na het maken eerst laten liggen of kan je er meteen mee aan de slag??

27

Re: flower paste recept 2

ff up :D

28

Re: flower paste recept 2

Geweldig recept!
Met de PME module 1 kregen we een opdracht hiermee. Het is alleen superduur. Dit werkt perfect!  :)
Alleen ik moest er iets meer suiker bij doen (totaal bijna 200 gr i.p.v. 155 gram).
Ik heb het 2 uurtjes laten liggen in de koelkast, maar kon er prima mee aan de slag.

www.ikwiltaart.nu
Voor lekkere en speciale taarten en cupcakes

29

Re: flower paste recept 2

Ooooohh wat een perfect recept zeg!!! :)

Groetjes!

30

Re: flower paste recept 2

ff saven!!!

31

Re: flower paste recept 2

Ik heb het net gemaakt en de hoeveelheden klopten goed! Het werd mij zelfs iets te stijf dus ik voeg de volgende keer wat minder tylose toe. Het ligt nu te rusten en hopelijk kan ik er vanavond mee aan de slag!

Groetjes, Renata

Re: flower paste recept 2

Heejj ik heb een vraag hoeveel gumpaste krijg je in totaal van dit recept is dat 250 gr of 500 ?? Of meer

groetjes celine

33

Re: flower paste recept 2

Gezien de ingrediënten denk ik ongeveer 250 gram......(155 + 30 + 3 theelepels........) zal nooit 500 gram kunnen worden ;-)

Re: flower paste recept 2

Okee bedankt heb voor de zekerheid maar een pot kant en klaar gekocht heb er namelijk nog nooit mee gewerkt altijd met alleen fondant maar vind bloemen van gumpaste veel mooier mocht het lukken en de pot op zijn dan ga ik dit recept uit proberen