Onderwerp: gemaakt van gesmolten suiker
deze heb ik gemaakt van gesmolten suiker gelatine vlinders

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » gemaakt van gesmolten suiker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
deze heb ik gemaakt van gesmolten suiker gelatine vlinders

Prachtig !!!
Super mooi 
heeel mooi 
wow knap zeg!
mooi zeg!!!!
Wauw, wat mooi gedaan zeg 
Dat ziet er gaaf uit...prachtig!!
Jeetje!!! Mooi hoor! Heel erg knap!
Heb je hiervoor een workshop of zo iets gedaan?
kan alleen maar wauw zegen.
wow..wat mooi zeg 
moohooi
oh, wat mooi!!
dit is niet voor op een taart kan wel en als je hem aan snijd haal je hem eraf ik maak ook bloemen in een vaasje en haal dan een rondje uit de taart en zet ze erin kunnen ze het eruit halen en bewaren want als je bloemen met stampers maakt en draad kun je ook niet eten ik had die zo gemaakt voor mijn zus haar verjaardag en die heeft ze op de kast staan ik maak niet alleen taarten maak ook andere dingen van suiker ik vind dat leuk
Knap gedaan zeg!
Mooi hoor!
prachtig liesbeth 
Hoe cool zien die eruit zeg! Daar kun je veel leuke dingen mee bedenken, wil je niet eens een how to plaatsen op het forum, ik zou het graag van je willen leren 
is moeilijk hier een how to over te plaatsen je kunt isomalt gebruiken in de magnetron smelten ik heb silliconen mallen en doop die in de gesmolten suiker en even laten drogen en plak ze aan elkaar met wat gesmolten suiker het word wel weer snel hard en de gesmolten suiker moet je op scilliconen doen want dat word heel heet op glas op plastic werkt niet ik zoek de duitse site vind hem even niet en daar kun je mallen kopen daar kun je ook suiker voor te smelten kopen je moet wel goed uit kijken ik heb me ook een paar keer verbrand kleine spetters op je hand dat brand behoorlijk en als hij te warm word word de suiker bruin kristallieseerd hij dit is een beetje uitleg
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » gemaakt van gesmolten suiker