1

Onderwerp: ook besmet!

Ik ben ook besmet, en wel met het bakvirus. Vandaag was het een feit, ik heb m'n eerste taart gebakken en gedecoreerd. Dus ik stel me maar even voor.

Ik heet Linda, ben 25 jaar en de trotse moeder van 2 knulletjes van net 1 jaar ( jammer dat ik toen nog niet was aangestoken met het bakvirus :nooo )

Afgelopen week voor het eerst wat rolfondant, bakmix en kleurstof gekocht om maar eens te kijken of ik het wel kon en of ik het wel leuk vond. Nou kunnen, dat komt nog wel, maar leuk vinden dat is het zeker.
Dus ik heb zo juist weer een hele lading aan bakspulletjes uit de webshop geshopt.

Ik kijk graag naar jullie mooie taarten, en doe er zeker heel veel inspiratie mee op. ( moet het nog wel allemaal even goed leren)

groetjes

Pluk de dag.......bak een taartje!!!!

2

Re: ook besmet!

Welkom op het forum, en veel bakplezier!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

25 en al twee kindjes en nog tijd voor bakken zalig om te lezen ik word ook 25jaar geen kindje maar has het wel gewilt.. komt nog wel.. voorlopig knutsel ik aan de taartjes en ben ook helemaal verslaafd gevaarlijk elke keer ik in de webshop kijk heb ik prijs je blijft dingen vinden die geweldig lijken!!! en ik en van belgie hier begint bekend te raken maar in nederland precies veeeel meer jammer want een workshop dicht bij huis zit er niet in..

4

welkom en heel veel bakplezier :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Welkom op dit zeer verslavende forum van het zeer verslavende taaartjes maken :)
Succes en heel veel taartplezier!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online