1

Onderwerp: Cupcake toef

Ik wil graag een toef spuiten op mijn cupcakes. Botercreme met Advocaat. Gebruiken jullie hiervoor de botercrememix van de webshop? En doen je daar dan extra boter in zodat de toef blijft zitten? Ben zo bang dat de toef eraf valt :)

2

Re: Cupcake toef

Ik maak ze gewoon van de mix, maar zet ze wel in de koelkast als ik er "iets" bij doe wat de BC zachter maakt. Denk dat je dat met advocaat ook moet doen, maar weet het niet zeker...

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

3

Als je hem stevig genoeg wilt houden (ik zet toeven van botercrème van mix eigenlijk nooit in de koelkast, worden de cupcakes niet lekkerder van), kun je een deel van het water vervangen door advocaat.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

ik wil voetbal cupcakes maken en van de botercreme het gras erop spuiten. Wat kan ik het beste gebruiken om mijn botercreme te kleuren? en kan ik dat het beste doen voordat ik het water erbij doe? ik gebruik de mix van de webshop hiervoor

N-Joy Cakes

5

Ik kleur botercrème van mix na het mixen, gewoon met een beetje (Wilton) kleurstof.

Het is trouwens handiger als je een vraag hebt die over iets anders gaat die van de topicstarter, om gewoon een eigen topic te starten.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag