Onderwerp: Safari
Hoi!
Ik wil binnenkort weer eens cupcakes maken, en nu wilde ik eens cc's met een smaakje. Het liefst met safarismaak. Zou dit gaan, als ik iets safari in het ccbeslag zou gooien? Of zou dat misgaan.
Help me aub
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Safari
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi!
Ik wil binnenkort weer eens cupcakes maken, en nu wilde ik eens cc's met een smaakje. Het liefst met safarismaak. Zou dit gaan, als ik iets safari in het ccbeslag zou gooien? Of zou dat misgaan.
Help me aub
omdat je niet meer vocht in de beslag wil moet je wel iets vervangen.. Dus je zou een mix moeten gebruiken. Maar ik weet niet als et goed zou gaan.
Ik heb alleen ervaring met safari in botercreme.. en tja dat was niks.. was echt veeeeeeeeeeeeeeeeels te zoet geworden.
Safari in botercreme is !
Ik heb een blikje perziken helemaal tot moes gestaafmixerd en daar Safari aan toegevoegd als vervanging van het water in de botercrememix, wel minder suiker erbij gedaan.
Misschien dat als je je CC's maakt met zo'n pak van Homemade waar alleen water bij hoeft je het water ook door perzikenmoes/Safari kunt vervangen? Het lijkt mij wel erg lekker !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Safari