1

Onderwerp: vullingvraagje

Hallo iedereen

Ik heb jullie hulp nodig in verband met de vulling voor mijn taart, het is dit recept klik, ik had daar al eens mijn vraag gesteld maar ik denk dat de kans op antwoord hier toch echt wel groter is. Ik wou graag weten wat jullie hierbij een lekkere vulling vinden?

groetjes Sarah

en alvast bedankt voor jullie hulp

2

Re: vullingvraagje

Baileys of Amaretto vulling (beide maak ik met de botercreme mix van de webshop, en dan dus de drank ipv water gebruiken). Of anders slagroom met een blikje kersenvlaaivulling er doorheen geschept. 

Maar met choclade kan eigenlijk alles; de mogelijkheden zijn eindeloos!!!  Bedenk 's wat je zelf lekker vindt met chocolade? Koop je bv vaak van die Pim's koekjes, dan maak je 'ns een sinaasappelvulling! Eet je graag een reep chocolade met nougat erin; weer een vulling bedacht!

Suc6!  :thumb:

3

dankje voor de reactie, maar wat is kersenvlaaivulling? en iets met drank is denk ik geen goed idee  :nooo aangezien de taart voor het paasfeest bij mijn oma is en er veel kinderen zullen zijn, maar toch bedankt voor de tip.

4

Vlaaivulling kun je in blikjes kopen in de meeste supermarkten:

http://www.jonkerfris.nl/assortiment.html

Zo zit het dus ook in een vlaai! Je kunt het zo uit het blik door de (geklopte, ongezoete) slagroom scheppen. Mijn kinderen zijn gek op de aardbeien!!  De kersenvulling vind ik zelf erg lekker met chocoladebiscuit.

Suc6!

5

Poptie schreef:

Vlaaivulling kun je in blikjes kopen in de meeste supermarkten:

http://www.jonkerfris.nl/assortiment.html

Zo zit het dus ook in een vlaai! Je kunt het zo uit het blik door de (geklopte, ongezoete) slagroom scheppen. Mijn kinderen zijn gek op de aardbeien!!  De kersenvulling vind ik zelf erg lekker met chocoladebiscuit.

Suc6!

klinkt goed, ik doe de vlaaivulling gewoon altijd zo uit het blik ertussen, maar ga dit ook eens proberen! Geen klopfix nodig?

6

klinkt goed, ik doe de vlaaivulling gewoon altijd zo uit het blik ertussen, maar ga dit ook eens proberen! Geen klopfix nodig?

Ik gebruik wel altijd klopfix ja!