1

Onderwerp: Nieuw nieuw nieuw

Hallo allemaal!

Mijn naam is Steffie en ik ben nieuw hier op het forum!
Ik ben al een tijdje aan het lezen op jullie forum en mezelf aan het onderwijzen door middel van allerhande websites en youtube filmpjes.
Het lijkt me namelijk super leuk om zelf taarten te gaan bakken!
Ik heb al wel ervaring in de keuken en bak al vaker koekjes en dergelijke maar hele taarten is nieuw voor me en ik wil binnenkort gaan beginnen.
Ik heb al wat spulletjes verzameld en verzamel nu de moed om ook de ingredienten te gaan kopen.
Wel zou ik het leuk vinden om in contact te komen met andere taartenbak(st)ers in Breda en omgeving om misschien een keertje mee te gluren of helpen als anderen taarten bakken.
Bij deze bied ik dan ook mijn hulp aan voor bijv. grote projecten waarbij een paar handjes wel handig zijn en ik hoef daarvoor geen taart ofzo mee naar huis.
Ik hoop wat van gezellige andere baksters te horen!

Groetjes Steffie

2 Laatst bewerkt door Chocoholic (31-03-2010 10:49)

Re: Nieuw nieuw nieuw

Welkom op het forum. In Tilburg organiseren wij regelamtig frobelavonden, misschien vind je het leuk daar een keertje bij te zijn? Er is hier op het forum een speciale rubriek voor. Wie weet tot snel!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

o hardstikke leuk! ja daar zou ik graag eens bijzijn!
ik ga meteen kijken :)

4

Hoihoi,

Ik ben Claudia, ik kom uit Oosterhout nb, ook nieuw, heb nu pas 3 taarten gebakken, maar helemaal besmet met het bakvirus!! Dus alle tips en trics (zeker over een perfecte biscuit!! :) zijn welkom!!
Groetjes Claudia

5

Hayabusa31 schreef:

Hoihoi,

Ik ben Claudia, ik kom uit Oosterhout nb, ook nieuw, heb nu pas 3 taarten gebakken, maar helemaal besmet met het bakvirus!! Dus alle tips en trics (zeker over een perfecte biscuit!! :) zijn welkom!!
Groetjes Claudia

Tips en trics heb ik nog niet voor je daar ik zelf dus ook net begin, maar als je het leuk vind kunnen we misschien samen een keer een taart bakken.
Of ik kan je komen helpen bij je volgende taart.
wel gezellig om met iemand samen te frobelen.
Oosterhout dat kan ik nog op mijn fietsje!

Groetjes Steffie

6

Welkom op het forum beiden en heel veel taartplezier!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

7

Dank je wel! Gaat vast en zeker lukken!! :Y

En wie weet Stefffie, kunnen we een keer samen baksels maken.
Groetjes Claudia