1

Onderwerp: RVS van xenos...

Vraagje.... heb net bij Xenos een rvs schaaltje gekocht om een boltaartje mee te maken. Maar die mevrouw in de winkel kon me niet vertellen of die vorm nu wel of niet in de oven mag!!?? Nu twijfel ik dus!  :think: Weten jullie het?

2

Re: RVS van xenos...

:Y heb ik ook en gaat prima!

Groetjes Maji

3

Nee is niet geschikt voor de oven. Er is een uitgebreide discussie vorige week geweest op het forum.
RVS vormen van Ikea zijn wel geschikt.

4

Hierbij de link van de discussie...
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=88243

5

Alexandra: Bedankt voor de link!

Ik heb dat topic net doorgelezen en die tip geprobeerd met die magneet maar de magneet blijft absoluut niet aan mijn schaaltje plakken. Mijn schaal van Xenos is 20 cm, dus niet die kleinere vorm waar Annamargriet het over heeft in het topic.

Twijfel twijfel??  :s Ikea is nogal een end weg. Zit qua dat betreft dichterbij Ikea Duitsland maar als ik daar kijk op de website en zoek op Blanda zie ik alleen glazen schaaltjes???

ikea heeft niet al zijn producten online staan misschien kan je anders even bellen en vragen of ze de blanda rvs hebben

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

7

Nou die discussie heb ik gemist! Ik bak er al tijden in  :s

Groetjes Maji

8

Ik ben vanavond nog naar Ikea gereden en heb de blanda schaaltjes gekocht. Toch maar het zekere voor het onzekere.

mamaraffie schreef:

Alexandra: Bedankt voor de link!

Ik heb dat topic net doorgelezen en die tip geprobeerd met die magneet maar de magneet blijft absoluut niet aan mijn schaaltje plakken. Mijn schaal van Xenos is 20 cm, dus niet die kleinere vorm waar Annamargriet het over heeft in het topic.

Twijfel twijfel??  :s Ikea is nogal een end weg. Zit qua dat betreft dichterbij Ikea Duitsland maar als ik daar kijk op de website en zoek op Blanda zie ik alleen glazen schaaltjes???

je kunt ook in de glazen schaaltjes van ikea bakken hoor.

Groetjes Miranda