Onderwerp: Cupcakes spiderman en bloemen
Voor volgende week heb ik een bestelling voor 25 cupcakes en ik dacht ik ga alvast oefenen. Verder heb ik ook 3 cupcakes met bloemetjes gemaakt.
Lisette
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes spiderman en bloemen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor volgende week heb ik een bestelling voor 25 cupcakes en ik dacht ik ga alvast oefenen. Verder heb ik ook 3 cupcakes met bloemetjes gemaakt.
Lisette
Prachtig zeg! En Spiderman is zeer geslaagd, lijkt me zooooooo moeilijk!
E
Dat ziet er even mooi uit vind je bloemen het mooiste en maar wat kanp van je spiderman.... lijkt mij ook lastig!!!
Dat heb je goed geoefend, ze zien er prachtig uit! En je bloemen zijn ook zo mooi!!
Wauw! Mooi! Ik heb hier een aantal jongens die Spiderman helemaal geweldig vinden en ik vind de bloemen prachtig .
Zo die Spidermancupcakes zijn nog een hele klus geweest denk ik !
Leuk hoor !
leuk hoor, stoere spiderman cupcakes en je bloemen mooi hoor.
Zoooo "even" dit en nog "even" dat... (zo klinkt het althans he )
Ziet er super uit... die cupcakes zijn formidabel!!!
wow die zijn prachtig
Heel mooi gemaakt!
Gaaf, die spidermancakejes! en je bloemen zijn ook al zo leuk!
alletwee toppie!!
ziet er erg goed uit zeg!!! hoe heb je die zwarte lijntje van de spiderman gemaakt,
eetbare stift, gespoten met kleipstiool of icing??
@ouafae, de lijntjes van de spiderman heb ik met eetbare stift gedaan en de web met kleipistool(zwarte fondant)
Ik vind ze supermooi! Misschien nog een zwart lijntje om de ogen? Maar ja, dat wordt vast een heel gepriegel! Mij lukt het helemaal niet (kijk maar naar mijn cupcakejes )
Die spiderman cupcakes zijn megagaaf zeg!!! En lief ook de bloemetjes!
Hele knappe webjes zeg! En gezellige bloemetjes!
Heel erg mooi!! Mijn zoontje wil ook spiderman cupcakes maar ik word er helemaal moedeloos van als ik dat web zie! Waar haal je 't geduld vandaan.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes spiderman en bloemen