1

Onderwerp: nieuwe mixer: tips gevraagd

Ik heb een mixer die t nog doet, maar wel wat begint af te takelen.
Eigenlijk hoeft ie nog niet vervangen te worden, maar vanwege lichamelijk ongemakken heb ik besloten een mixer aan te schaffen die je in een houder kunt zetten, zodat je er zelf niet mee staat.

Ik heb nu een philips (cuccina ofzo) met 3 standen en daarbij een turbo stand. Erg tevreden mee.

Wat voor 1 (met standaard) heb jij? Kan je me die aanraden, wat is handig, wat moet ik weten: tell me!

Alvast bedankt!

Re: nieuwe mixer: tips gevraagd

Hoi,

Ik heb een Kenwood chef mayor en kan niet meer zonder! Dat rijmt ook nog....

3

Hoi,

Ook ik heb een Kenwood maar dan de M271. Gebruik hem nu 2 weken ideaal!! Het is een hoop geld maar het is het zeker waard. :Y

4

Mijn mama heeft de kenwood major; maar ik ben de enige die hem gebruikt (na 7 jaar onder het stof te staan; kreeg medelijden met de kennie  :lol: )
die doet het prima!!! Ik zou niet meer zonder kunnen!

5

Ik heb ook een kenwoord Patissiers 4 liter inhoud

Ik heb hem bij de Its vandaan en ik moet zeggen hij is top.

ik ben er zo blij mee.

succes met spitten

6

Ik heb een kitchenaid  :lol: en ben er helemaal blij mee. Hier op het forum heeft de ene helft een kennie en de andere helft een Kitchenaid. En iedereen is helemaal tevreden met z'n apparaat. Dus best lastig om te kiezen denk ik. Je moet ook even kijken wat je er voor over hebt en wat je er mee wilt doen naast taarten bakken.

7

Wat djehr zegt is helemaal waar; iedereen is tevreden van zijn of haar kitchenaid/ kenwood en je moet inderdaad kijken wat je er buiten taart bakken nog mee wilt doen.
Mijn moeder heeft de kenwood major helemaal niet gekocht om taarten (of iets anders) te bakken; ze had hem gekocht als algemeen te gebruiken apparaat. Enkel jammer dat ze hem niet veel heeft gebruikt en dat ze dus niet echt kan zeggen of ze er wel of niet tevreden over is :p
Ik vind hem in ieder geval perfect voor de dingen die ik ermee doe!
Maar dat vindt iedereen over zijn of haar eigen keukenrobot ;)