1

Onderwerp: paaskuiken in ei

ik loop al een tijdje met het idee om van een barbiemold een paasei te maken. na het freubelen van gisteren in nijkerk waar ik weinig gefreubeld heb  :lol:
had ik vandaag de kriebels om wat te maken. mijn idee uitgewerkt met een mini barbie mold. taartje is gevuld met advocaat en slagroom.

ik vind het kuiken zelf iets te groot geworden voor het ei. voor de pasen maar een grote maken. als iemand nog tips heeft hoor ik het graag

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ULZYLTVF.jpg

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

2

Re: paaskuiken in ei

wat een leukerd! ik heb dit ook in mijn hoofd voor pasen. hij is zeker gelukt. hoe groot is hij eigenlijk?

Be in love with what you have

3

prettygem schreef:

wat een leukerd! ik heb dit ook in mijn hoofd voor pasen. hij is zeker gelukt. hoe groot is hij eigenlijk?

o dan moet ik het ff nameten. maar ik heb het gemaakt met die mini wonder mold van wilton

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

4

ik vind hem ongelooflijk schattig!!!

Liefs, Lindsey

5

ooo wat een schatje!! en tuurlijk moet je kuikie groter zijn anders komt ie niet uit het ei :)

Groetjes en fijne dag!
Kruimel

haha!! Heel erg leuk geworden!

Wat heb ik toch een heerlijke hobby!!

7

cute!

8

Wat een lieffie is het geworden. Je was in Nijkerk al bezig met zoiets. Maar nu zit er zelfs taart in. Mmmmm.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

9

Hij is heel erg leuk geworden

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

10

Leuk!!! die ga ik onthouden

11

Wat een kadootje!! Het heeft juist iets koddigs: een iets te grote kuikentje, vind het een topper!
Christa

12

Ik vind hem superleuk!