Onderwerp: Cream vanilla frosting
die van de red velvet cupcakes. Kan die met dit weer een dag buiten de koeling? Ik zet taarten altijd in de koelkast, ongacht de vulling, maar ik heb nu een 3D taart die te groot wordt voor de koelkast.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cream vanilla frosting
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
die van de red velvet cupcakes. Kan die met dit weer een dag buiten de koeling? Ik zet taarten altijd in de koelkast, ongacht de vulling, maar ik heb nu een 3D taart die te groot wordt voor de koelkast.
Hmmm.....wat is bij jou buiten de koelkast??? kamertemp zou ik echt niet doen. Heb je geen berging of garage?? Dat zou genoeg zijn qua temperatuur.
Die zou ik wel koel willen bewaren. Idd een schuurtje of een kelder of zo iets of in een goed afgesloten bak buiten? (moet wel water, kat en hond dicht zijn natuurlijk )
Ja een berging, daar is het nu 13 graden, overdag 15 graden. Is dat koel genoeg? 's Winters is het daar ideaal voor grote taarten, de temperatuur ligt dan onder de 10 graden, maar het vriest er niet. En we hebben wel een overdekt terras, maar in een plastic bak gaat het misschien zweten.
Ik gebruik altijd zo'n speciale taartenbak (of hoe noem je zo iets) en het is bij mij nog nooit gaan zweten.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cream vanilla frosting