Onderwerp: mmf maken zonder magnetron?
ik heb geen magnetron maar zou zo graag zelf een keer mmf maken. Heeft iemand hier ervaringen mee en/of tips? kan dat ook au bain marie bijv.??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » mmf maken zonder magnetron?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb geen magnetron maar zou zo graag zelf een keer mmf maken. Heeft iemand hier ervaringen mee en/of tips? kan dat ook au bain marie bijv.??
Ik heb er geen ervaring mee, heb het alleen in de magnetron gemaakt maar eigenlijk denk ik dat au bain marie wel een goeie oplossing zou zijn, gewoon proberen joh, neem je gewoon niet zoveel marshmellows en kijk je hoe het gaat!
Ben heel benieuwd!! :-)
In de oven kan het ook. Daar heb ik zelf geen ervaring mee maar Bakkersdochter wel en dat gaat ook prima.
ok ga het gauw een keer proberen...eh mischien straks wel even hihi wat is dit een verslavende hobby zeg....oeffffffff
Ik wil ook graag mmf maken en heb ook geen magnetron. Ik ga het denk ik in de oven proberen maar op hoeveel graden moet ik het dan zetten?
En moet ik mmf bij het maken al; kleuren of kan het zoals bij marsepein ook achteraf gekleurd worden?
kan achteraf gekleurd wordne....
zelf zou ik het niet zo snel in de oven zetten, omdat je het dan niet zo goed in de gaten kan houden, maar ik heb er geen ervaring mee succes
Hallo,
Ik heb net mmf gemaakt. Ik heb het maar au bain marie gemaakt maar nu kom ik er achter dat ik geen water heb toegevoegd. Hij is al bijna helemaal doorgekneed met poudersuiker.
Kan ik nog een deel maken met iets meer water dan normaal en met elkaar vermengen of kan ik dit nu gewoon weggooien?
Is je fondant wel gewoon "normaal"? Dan zou ik het lekker zo laten
Ik was ook een keer het water vergeten en toen werd ie erg brokkelig.
Het water is verder niet noodzakelijk, dus als je fondant gewoon te verwerken is dan hoef je geen truken uit te halen