1

Onderwerp: frambozenbavarois bewaren, hellup

Ik mag voor vrijdag een bruidstaart maken. Nu ben ik lekker aan het voorwerken en voor de verandering loopt alles best wel volgens mijn planning (en dat voor iemand die hopeloos is met planningen  :) ). Maar nu....in mijn enthousiasme heb ik de mix voor frambozenbavarois al aangelengd met water. Ik wilde straks de slagroom gaan kloppen om de bavarois af te maken, maar nu vraag ik me af: kan dat wel? Ik ga morgenavond vullen en vrijdagmiddag breng ik de taart naar de locatie.

Weet het ff niet meer, wie weet het wel?

Groetjes, Sylvia

2

Re: frambozenbavarois bewaren, hellup

Persoonlijk zou ik pas morgenavond de bavarois maken.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

3 Laatst bewerkt door sylvia bvg (24-03-2010 16:52)

Daar was ik al een beetje bang voor. Probleem is dat ik geen nieuwe bavaroisemix heb  :s Aangezien ik morgen moet werken kan ik ook geen nieuwe gaan halen. Zou ik die mix (waar dus al water door zit) in een afgesloten bakje in de koelkast kunnen bewaren, iemand die dat weet?

Denk ik op koers te liggen...... :nooo  ;)

Groetjes, Sylvia

4

in de vriezer gooien? en dan morgen begin van de avond ontdooien?

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

5 Laatst bewerkt door sylvia bvg (24-03-2010 22:09)

RedRose18 schreef:

in de vriezer gooien? en dan morgen begin van de avond ontdooien?

Dat was ook mijn idee. Voor wie dit ooit ook bedenkt: niet doen! De aangemaakte mix was al zó ingedikt dat het een plak gelei was. Dat gaf dus slagroom met brokken frambozengelei  :+

Maar bedankt voor het meedenken!

Groetjes, Sylvia

6

ach ja dat kan ;)
ik gebruik nooit de mix
maak zelf bavarois en dat kun je prima invriezen, vandaar ;-)
misschien is dat een idee? heb je geen mix voor nodig, je kan alles in de supermarkt halen en is makkelijk te maken

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!