Onderwerp: Mijn versie van Angelina Balerina
Een taart voor een van me beste Zuid afrikaanse vriendinnen haar dochter. Het was ook zo leuk om te maken! de kapsel is van chocola gevuld met choco creme en caramel, mmm.
Groetjes, Jennifer
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn versie van Angelina Balerina
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een taart voor een van me beste Zuid afrikaanse vriendinnen haar dochter. Het was ook zo leuk om te maken! de kapsel is van chocola gevuld met choco creme en caramel, mmm.
Oh GEWELDIG ZEG!!!! Wat een schatjes!
Mag ik vragen hoe je die mini ballerina'tjes heb gemaakt?! Echt super mooi allemaal.
Wat een superleuke stapel! En die cc's erbij zijn ook heel mooi.
Ik ken Angelina Ballerina niet, maar ik geloof, dat ik haar wel heel leuk vind! De balletschoenen op de cupcakes zijn geweldig!
heeel leuk en mooi
Mooi plaatje!
en hij was BAIE lekker!!! ik ben de "toevallig" de buurvrouw van de Zuid Afrikaanse vriendin en dat kleine monstertje in het roze is mijn lieve buurmeisje
leuk je te ontmoeten trouwens Jennifer
Oh GEWELDIG ZEG!!!! Wat een schatjes!
Mag ik vragen hoe je die mini ballerina'tjes heb gemaakt?! Echt super mooi allemaal.
Bedankt voor je reactie. Gewoon een 'worstje'rollen met een gaatje erin en twee lindjes eraan geplakt, heel simple, maar wel mooi.
en hij was BAIE lekker!!! ik ben de "toevallig" de buurvrouw van de Zuid Afrikaanse vriendin en dat kleine monstertje in het roze is mijn lieve buurmeisje
![]()
leuk je te ontmoeten trouwens Jennifer
Hallo buurvrouw van mijn vriendin! Ja het was ook leuk jou te ontmoeten. Dankje voor de leuke reactie.
Totziens!
Wat een lieve ballerina en je taart is ook leuk, haha!
wat een super angelina heb je gemaakt
Kaatje2 schreef:Oh GEWELDIG ZEG!!!! Wat een schatjes!
Mag ik vragen hoe je die mini ballerina'tjes heb gemaakt?! Echt super mooi allemaal.Bedankt voor je reactie. Gewoon een 'worstje'rollen met een gaatje erin en twee lindjes eraan geplakt, heel simple, maar wel mooi.
Super zeg! Ik ga het onthouden! (heb 2 meiden, dus je begrijpt um al!)
heel mooi gemaakt!
Super!!
Wat een leuke taart! Hoe kom je zo op het idee?
Leuk!! Ook die bijpassende cc's met balletschoentjes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn versie van Angelina Balerina