1

Onderwerp: Frutabase

Frutabase is :

Een luchtige basis voor desserts en gebak zonder lactose. Neutraal qua smaak en kleur en daarmee een ideale drager van Frutafill fruitvullingen. De neutrale basis laat de smaak van de toegevoegde fruitvulling optimaal tot z’n recht komen en adopteert de kleur van het toegevoegde fruitvulling.

Het resultaat: Een mooie luchtige mousseachtige vulling maar toch zonder lactose. Voor lekker & luchtig vruchtengebak. Eenvoudig te maken, aantrekkelijk te presenteren en heerlijk fris in de mond.

Dit is te koop bij zeelandia, via wie zou ik dit kunnen kopen?

Groetjes Mies (bakmadam)

2

Re: Frutabase

Heb je Zeelandia zelf al benaderd?

3

Ja die heb ik gebeld en zij leveren niet aan particulieren...dus ik hoopte dat iemand hier wel bij zeelandia kan bestellen.

Groetjes Mies (bakmadam)

4 Laatst bewerkt door G.I. Jane (19-04-2010 12:29)

Mies je hebt me benaderd via de mail naar mij, als ik echter reply doe, mail ik naar Marianne dus doe ik het even zo. Ik heb een taart met Frutabase gemaakt en ik heb dit bij Annemieke vandaan. Haar forumnaam is: Cake It en je kan haar mailen om wat af te spreken voor de Frutabase. Ik vind hetzelf geweldig spul! Je moet er echter wel rekening mee houden dat er wel melkeiwit in zit maar geen lactose.
Haar profiel waar je naar toe kan mailen:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/profile.php?id=197

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.