Onderwerp: En weer 4 taartjes erbij....
Voor mijn broer om de lente te vieren. Tja... je kan maar een reden hebben om een taart te bakken. En ik had voor het eerst tylose gekocht en dat moest geprobeerd worden. En ik moest oefenen met mijn allereerste impression mat (bijna niet te zien op de foto). Gevuld met bbr en aardbeienjam.
.
Voor mijn 10 jarige neefje. 'Iets met skateboarden' had zijn moeder gezegd. En het moest voor ruim 40 personen zijn. Bovenste gevuld met slagroom en aardbeienjam en onderste gevuld met chocoladeganache en aardbeienjam. Ben er zelf heel erg ontevreden over maar Remy vond hem echt helemaal te gek!
Eentje voor mijn oom die 60 geworden is. In opdracht van mijn moeder want zij wilde hem graag een taartje cadeau geven. De opdracht was 'keep it simple' en zwart/wit. Gevuld met frambozenjam, bbr en aardbeienjam . De eerstvolgende aankoop op mijn wishlist is zo'n bead mold, want dat gedraai van die pareltjes wordt ik knettergek van. En ze zijn natuurlijk nooit allemaal even groot. 
En de allerlaatste deze week was voor mijn eigen mams. En ooohhh wat ben ik trots op dit kunstwerk. Ik heb al wel genoeg verbeterpuntjes gezien maar dit is echt mijn leukste taart tot nu toe. Gevuld met bbr en aardbeienjam. En ze vond hem echt te gek! Overigens is dat witte ding op het dak van het tuinhuisje een vlinder... maar niet goed te zien op de foto.

De volgende taart is waarschijnlijk pas eind april voor mijn jongste dochter, Julia die dan haar eerste verjaardag zal vieren. Misschien bak ik er tussendoor nog wel eentje, want ik vind 5 weken niet bakken wel heel erg lang!
Bedankt voor het kijken.
Daar kun je met recht trots op zijn