Onderwerp: Echte mannen vulling
Ik moet/ ga een taart maken voor het voetbal team van mijn man. Wat is nu een echte mannen vulling? Kan moeilijk bier door de botercreme doen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Echte mannen vulling
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik moet/ ga een taart maken voor het voetbal team van mijn man. Wat is nu een echte mannen vulling? Kan moeilijk bier door de botercreme doen
Iets met hazelnoot?
of fudge
mars vinden mannen ook altijd lekker
Smaken verschillen... lijkt me onmogelijk om iets te betitelen als 'echt mannensmaak'. Dan zou ik gewoon safe gaan voor een vruchten met room vulling.
Whiskey!
Bedankt voor de tips. Voor die mannen moet er wel iets van alcohol in zitten
chocola en whiskeycreme!
chocola en whiskeycreme!
Heb je ook een recept van die Whiskeycreme?
Voor whiskeycreme vervang je gewoon een gedeelte van het water ( voor botercreme van mix) met whiskey. Zelf vind ik vaak 50 ml wel genoeg, maar je kunt ook to 100 ml of meer gaan )
Voor whiskeycreme vervang je gewoon een gedeelte van het water ( voor botercreme van mix) met whiskey. Zelf vind ik vaak 50 ml wel genoeg, maar je kunt ook to 100 ml of meer gaan
)
Kan je trouwens die mix ook gebruiken om af te smeren? Maakte zelf altijd de botercreme!
Voor whiskeycreme vervang je gewoon een gedeelte van het water ( voor botercreme van mix) met whiskey. Zelf vind ik vaak 50 ml wel genoeg, maar je kunt ook to 100 ml of meer gaan
)
Dan is het niet meer eet smakelijk maar proost
Adrienne schreef:Voor whiskeycreme vervang je gewoon een gedeelte van het water ( voor botercreme van mix) met whiskey. Zelf vind ik vaak 50 ml wel genoeg, maar je kunt ook to 100 ml of meer gaan
)
Kan je trouwens die mix ook gebruiken om af te smeren? Maakte zelf altijd de botercreme!
Ik doe dat zelf wel, maar dan met iets minder water ( 150 ipv 200ml), maar er is een risico aan: om echt op safe te spelen is afsmeren met 1:1 beter
boerenJONGENS met bbr en het biscuit tremperen met extra rum?
Adrienne schreef:Voor whiskeycreme vervang je gewoon een gedeelte van het water ( voor botercreme van mix) met whiskey. Zelf vind ik vaak 50 ml wel genoeg, maar je kunt ook to 100 ml of meer gaan
)
Dames, moeste even melden... Ik heb me echt kapot gelachen toen ik dit las....
is echt een goeie...
Ik zou zeggen iets met mars, oreo, ... Als er een vulling was met bier zou ik dat wel eens willen uitproberen, maar ik vrees dat het niet zo lekker gaat zijn Nuja als man denk ik niet dat er echt een mannen vulling bestaat
Ik zou zoiets doen wat kaatje zegt! En lekker veel rum gebruiken
drank.
maar mijn vriend vind alles lekker...
Drank is ook erg goed, echter bedenk ik me dat er ook een aantal Marokkanen in zijn team zitten..........
fruit ofzo? iig niks roze of juist wel om ze te pesten...
Ik zou gaan voor citroenkwark van Mona met lemoncurd en tremperen met (suikersiroop met) Limoncello. Deze vulling is bij mij het meest geliefd onder de mannen (die over het algemeen minder van zoet houden)
Mokka is mijn vriend helemaal fan van!
oh en je kan evt ook rumsuikersiroop gebruiken of aroma, daar zit meestal ook geen drank doorheen alleen de smaak
Haha kadohke, die is geniaal
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Echte mannen vulling