1

Onderwerp: Randjes om puzzelplaatjes

Ik zie bij veel van jullie puzzeltaartjes een randje om de stukjes. Ik vind dat er mooier uitzien dan zonder (zo doe ik het tot nu toe).
Maar hoe doen jullie dat. Bij FAQ staat daar niets over, de link die daar staat is zonder randjes.

2 Laatst bewerkt door emmy635 (19-03-2010 17:13)

Re: Randjes om puzzelplaatjes

dat doen de meeste met een sugar gun of klei pistool
de sugar gun kan je in de hebshop vinden het kleipistool bij een hobbie zaak/winkel

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Of gewoon rollen met je handen... :D  daar gaat wat meer tijd in zitten maar je krijgt ongeveer hetzelfde effect

emmy635 schreef:

de sugar gun kan je in de hebshop vinden het kleipistool bij een hobbie zaak/winkel

De gun heb ik toevallig gisteren gekocht. Dus kan dat dan mooi eens gaan uitproberen. Ik neem aan dat de zwarte lijntjes overeen komen met de lijntjes op de bijvoorbeeld de kleurplaat.

5

Ik kreeg de tip vandeweek hier dat je bij de apotheek ook een 50 cc spuit kon halen en de marsepein even in de magnetron kon doen, nu heb ik een mooie spuit gehald bij de hema met verschillende spuitmondjes en 2 ringen aan de zijkanten waardoor je veel grip hebt en dat werkt prima en de prijs 1,49.

6

ik kan maar niet op de naam komen van zoon spuit, ik heb er ook eentje om room en gevulde eieren meer te spuiten.

7

Saskia mv Lisa schreef:
emmy635 schreef:

De gun heb ik toevallig gisteren gekocht. Dus kan dat dan mooi eens gaan uitproberen. Ik neem aan dat de zwarte lijntjes overeen komen met de lijntjes op de bijvoorbeeld de kleurplaat.

er over heen op de lijntjes en langs/tegen de randjes aan de zijkant

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl