1

Onderwerp: Nieuweling in het bakken..

Hoi allemaal,

Ik heb nog nooit geprobeerd om zelf een taart te maken, laat staan zo`n mooie met allemaal decoraties. Ik krijg nu al een beetje knikkende knieeen, want je wilt toch dat het allemaal lukt.
Ik wil het wel al heel lang proberen. Beetje op internet gezocht toen vond ik deze site en dacht nou ik trek gewoon de stoute schoenen aan.
Mijn vriend ik dinsdag jarig... Heb ik meteen een slachtoffer.. hihih LOL
Het word niet echt een mannen taart (denk ik, ik wil wel iets maken dat ik leuk vind, voor nu). Het resultaat zal ik met jullie delen (ja, ook als het mislukt :o)

Ik wil nog wel even kwijt dat ik dit een geweldige NL site vind. Heb ook gelijk ideeen van jullie `gepikt`.

Grtz Priscilla

2

Re: Nieuweling in het bakken..

Hoi Priscilla!

Welkom en we zijn juist vereerd als we (delen van) onze eigen taarten weer ergens terugzien... dat betekent toch juist dat ze bijzonder gevonden werden?

Veel plezier en suc6 met bakken en decoreren!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Re: Nieuweling in het bakken..

Welkom hier!

Ben zelf ook nog nieuw in de mooie taartenwereld. Heb nu 4 taartjes gemaakt. Heb er echt jaren naar verlangd maar erg tegenop gekeken. Dacht dat ik dat nooit zou kunnen. Maar ik heb nu toch al een paar kunstwerkjes (vind ik zelf) gemaakt. Het valt uiteindelijk hartstikke mee!

Ben benieuwd naar jouw creaties!

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

4

Re: Nieuweling in het bakken..

Hoi Priscilla,

van harte welkom op dit forum....en deze geweldige site.....ik zie dat we uit hetzelfde dorp komen.....heel veel plezier met deze verslavende hobby...

groetjes

saskia

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl