Onderwerp: taartdozen macro
Weet iemand of ze ze daar hebben wat zo kosten en per hoeveel?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » taartdozen macro
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet iemand of ze ze daar hebben wat zo kosten en per hoeveel?
Ik weet wel dat ze ze hebben, heb ze in Dordt zien liggen. Maar wat ze kosten...geen idee. Sorry
In Vianen heb ik ze ook wel gezien, maar ook geen idee van wat ze kosten
Ik heb ze bij de makro niet gezien hoor. Ik ben er vanmorgen geweest. Maar dat is natuurlijk bij ieder filiaal verschillend.
Ik heb er laatst wel bij de slirgo gekocht.
Toevallig was ik vanavond bij de Makro in Rotterdam/Barendrecht (Reyerwaard); ik zag ze wel liggen. Nieuw in het assortiment, 50 stuks voor iets van E 35,??.
Volgens mij waren ze iets van 34x34.
Ja, ik heb ze pas meegenomen in Wateringen. Had ze ook nog niet eerder gezien. Maar ik geloof dat niet iedere Makro hetzelfde assortiment heeft. Ze waren inderdaad zo'n €35,-. Ik heb voorlopig weer genoeg dozen .
Hier heb ik ze nog niet gezien.. zou t wel erg handig vinden als de makro ze gaat verkopen
Ja hoor de macro heeft ze idd, 34x34x10 voor 35.- inclusief BTW en dan heb je er 50.
[move]---> taartdecoratie algemeen
Bij de Makro in Leeuwarden hebben ze ook dozen van 26x26 cm. Helaas zijn ze maar 8 cm hoog en dat is voor mijn taarten te laag.
Ja heb ze net ook in Nuth mee genomen.. lagen een beetje verstopt maar zijn er wel degelijk!
nee maar hier bij de hema 50 euro cent
serieus bij de hema?? bij het eten dan? en zijn dat die witte dan?
Ik heb trouwens maar 15 euro betaald voor 50 stuks zie ik net op de bon.. denk dat ik nog maar haal van de week
elisabeth schreef:nee maar hier bij de hema 50 euro cent
Daar ben ik ook benieuwd naar
Toeties schreef:elisabeth schreef:nee maar hier bij de hema 50 euro cent
Daar ben ik ook benieuwd naar
Ik ben net even bij de Hema geweest, maar ze zeiden bij de taart afdeling dat ze geen losse dozen verkopen... dus ik ben erg benieuwd elisabeth dan bedoeld.
Groetjes!
Bij de Hema in Utrecht en Nieuwegein verkopen ze het wel los, maar hoorde bij andere Hema's dat ze het ook weer niet doen, verschilt per filiaal. Zijn goedkope dozen idd, alleen zijn ze maar in 1 maat en staat er altijd een Hema logo op. Dus niet zo geschikt voor opdrachten maar wel voor thuisgebruik .
Oh oke, nou das jammer want ik heb maar 1 hema met taart afdeling in de buurt en heb deze week even een doos nodig om mn taart in te doen want heb hem pas donderdag nodig, maar helaas, dan toch maar in een plastic bak! Thanks voor de info mari
De bakker hier in het dorp verkoopt ze ook maar dan alleen die zonder logo. Dat omdat men anders mss denkt dat de taart van de bakker komt en ze niet het risico willen nemen. STel dat iemand ziek wordt van die taart dan koopt niemand geen taart meer bij de bakker. Ws dat het met de Hema (en andere winkels) net zo zit.
Ik heb trouwens maar 15 euro betaald voor 50 stuks zie ik net op de bon.. denk dat ik nog maar haal van de week
Welk maatje heb jij gehaald?
15 ero voor 50!! das echt geen geld!!
TIP: bij Paardekooper verkopen ze ook taartdozen
Voor prijzen moet je even googlen, want ze hebben aardig wat maten!
Joyce84 schreef:Ik heb trouwens maar 15 euro betaald voor 50 stuks zie ik net op de bon.. denk dat ik nog maar haal van de week
en in nuth?
dan verhoog ik ze wel als ze maar 8m zijn
Patricia0255 schreef:Joyce84 schreef:Ik heb trouwens maar 15 euro betaald voor 50 stuks zie ik net op de bon.. denk dat ik nog maar haal van de week
en in nuth?
dan verhoog ik ze wel als ze maar 8m zijn
Yep in Nuth.
Even op de bon gespiekt, 50 stuks van 34x34x8 voor 14,95
Dan moet ik daar snel een keer heen!!! vandaag of morge nog!!
Misschien een folder aanbieding?
heb gister 2 t stuk betaald
Ik heb vanmorgen die dozen meegenomen in Barendrecht en daar waren ze ook 14,95 (ex BTW, dus nog geen 18 euro) voor 50 dozen 34x34 cm
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » taartdozen macro