1

Onderwerp: "echte"winkel met decoratiematerialen

Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje, weet iemand in de buurt van Lochem(half uurtje rijden mag best) en winkel met taartdecoratiespulletjes?
Ik zou het zo leuk vinden om daar even rond te neuzen....
Het al geprobeerd met google...maar krijg niet echt goede suggesties.

Vast heel erg bedankt voor jullie hulp! :Y

Groetjes,
Lonneke

2

Re: "echte"winkel met decoratiematerialen

Als je nu naar de website van de mjamtaart gaat, dan vind je onder verkoopinfo winkel die het blad verkopen en veelal zijn dat taartdecoratiewinkels. En volgens mij zitten er bij jou in de buurt ook wat winkels.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

3

Volgens mij zit in Deventer een winkel (zoetenzo of zoiets :think: ) Dat is volgens mij niet zo ver bij jou uit de buurt.

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

4

Ik vind deze site ideaal omdat je er zo handig kunt zien welke winkels er per provincie zijn. En hier kun je per provincie zien waar er allemaal workshops gegeven worden.

5

Op de site van Infotaartje mis ik zoetenzodeventer.nl (in Deventer) en sweetycakeshop.nl in Saasveld (binnenkort Hengelo Ov.)

[edit tirza, linkjes ontlinkt. geen http://www ervoor doen aub]

Groetjes, Elly

6

Dank jullie allemaal heel hartelijk voor jullie reacties!!
Ga vanmiddag maar even kijken bij koek en zo in Deventer...moet vanmiddag wel op mijn neefje passen....die moet maar even verplicht mee ;)

Nogmaals DANK!!

7

Lonneke1972 schreef:

Ga vanmiddag maar even kijken bij koek en zo in Deventer...moet vanmiddag wel op mijn neefje passen....die moet maar even verplicht mee ;)

Nogmaals DANK!!

Ik zou naar Zoet en zo gaan en niet naar Koek en zo gaan. Kijk even op de site  wanneer ze open zijn. Het is wel een hele leuke winkel.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

8

Ottolien schreef:
Lonneke1972 schreef:

Nogmaals DANK!!

Ik zou naar Zoet en zo gaan en niet naar Koek en zo gaan. Kijk even op de site  wanneer ze open zijn. Het is wel een hele leuke winkel.

:lol: Ook een leuke naam  :lol: Ik heb nog geen raamstickers  :think: misschien verander ik de naam wel  :lol:  :lol:

Maar alle gekheid op een stokje: ik ben op elke donderdagmiddag van 13.30 tot 17.30 en meestal donderdags'avonds van 19.00-21.00 (maar in maart niet alle avonden dus kijk daarvoor even op de website).
Maandags en vrijdagavond op afspraak: via de email kan een afspraak gemaakt worden!

Heb je vragen, dan mag je me altijd mailen,
Groetjes Marije

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

9

Sorry voor het verkeerd benoemen van je naam :o ...
Ben gister middag al bij je geweest....wellicht herinner je je dat jongetje met het elastiek ;)  :Y

Groetjes,
Lonneke