1

Onderwerp: help 30 mini bolletjes

ik heb 30 mini bolletjes gebakken[7 cm]
http://img168.imageshack.us/img168/3225/sl270872.jpg

heel leuk hoor
maar nu heb ik geen idee hoe ik ze wil decoreren
had al wat op papier gezet maar twijfel nu of het wel kan
het is voor de vriend van mijn dochter die word 24 jaar
heb wel de vrije hand maar toch
hebben jullie een idee?

2

Re: help 30 mini bolletjes

kun je niet iets met een hobby van hem of zijn lievelingskleur of beroep.
als het een feestje met alleen vrienden is zou je ook nog borsten kunnen maken

3

De bolletjes met dezelfde kleur (een beetje een mannen kleur) bekleden en dan om het wat vrolijk te maken een verschillende kleur 24 erop... volgens mij lekker vrolijk.

4

Ik heb met deze bolletjes eens koffiekopjes gemaakt:

http://94.100.120.159/849150001-849200000/849157401-849157500/849157408_5_gvZM_1.jpeg

5

Jeetje schreef:

http://94.100.120.159/849150001-849200000/849157401-849157500/849157408_5_gvZM_1.jpeg

Ohhhhhh...die zijn cute... :P
Ik sla ze even op hoor.... :Y

Blijf gewoon jezelf....er zijn al zoveel anderen.....

Jeetje schreef:

deze zijn heel gaaf

7

Aaah, bedankt dames! Maar het idee was natuurlijk gewoon geinspipikt van de roze koffiemokjes van hier. Ere wie ere toekomt!  ;)

Ik had zelf vooraf het idee dat dit lekker snel zou werken, handzame kleine lapjes fondant en kleine taartjes om te decoreren. Vond het toch best nog tegenvallen, 8x vullen, 8x afsmeren, 8x rollen, 8x bekleden, enz. Ging toch meer tijd in zitten dan ik had gedacht. Maar, iedereen vindt ze erg leuk, dat dan weer wel!  :+

Ik had zelf vooraf het idee dat dit lekker snel zou werken, handzame kleine lapjes fondant en kleine taartjes om te decoreren. Vond het toch best nog tegenvallen, 8x vullen, 8x afsmeren, 8x rollen, 8x bekleden, enz. Ging toch meer tijd in zitten dan ik had gedacht. Maar, iedereen vindt ze erg leuk, dat dan weer wel! 

bedankt hoor
ik mag dat dus 30 keer doen :lol:  :lol:  :lol:
moed begint in mijn schoennen te zakken :rolleyes:  :rolleyes:

9 Laatst bewerkt door Jeetje (18-03-2010 09:56)

Jaaa, dat dacht ik dus ook al..  :o
MAAAR..., dan heb je ook wel wat en maak je enorm de blits!  :D

Om je wat moed in te spreken: dat handzame klopt wel hoor, ik vond het makkelijker werken dan een grote taart. En in mijn geval scheelde het ook dat m'n fondant niet mee wilde werken, constant scheuren en breken, dus een klein trauma heb ik er wel aan overgehouden. Plus dat dit m'n 4e taartcreatie was, dus erg geoefend was ik nog niet.  :x

Oh ja, ik had de bolletjes gewoon cupcake-style gevuld (met citroenkwarkpudding, en geen probleem met lekkende bolletjes), dat scheelt best veel tijd, ipv klassiek vullen.  ;)

10

oh die zijn echt super schattig.. heb m ook opgeslagen (net als de grote koffie kop)

@ dianaatstyle succes... kijk hoe schattig dus erg leuk om bezig te zijn

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

11

Die kopjes zijn wel onwijs leuk, zeg! Al kan ik me voorstellen dat het echt superveel werk is. Mijn neefje wilde bommetjes, dus die heb ik allemaal zwart bekleed, redelijk simpel, maar toch behoorlijk wat werk...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek