1

Onderwerp: Stroopwafelmix

Ik ben momenteel een 25 cm en een 20 cm taart aan het bakken met de stroopwafeltjes-mix. Morgen ga ik namelijk bij Constance een Topsy Turvy maken... Maar ik had dus de hoeveelheden van Constance gekregen en nu zijn me taartjes bijna klaar maar ze worden helemaal niet zo hoog  :(  Niet zo als biscuitjes.... DIe komen altijd boven me vormen uit maar deze helemaal niet.... Hoeveel mix doen jullie in deze vormen?

Het zal vast wel goed komen morgen maar ik had zo graag gewilt dat ze lekker hoog werden :nooo  :think:

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: Stroopwafelmix

geen tip voor je maar wil je ff veel plezier wensen bij Constance morgen!!!

Groetjes Elise

3

Ik denk dat gewone cake altijd wel iets minder hoog wordt als biscuit. Tenminste bij mij  :lol:

4

Heb net gisteren ook cakes gebakken voor een workshop bij Wendy en die waren ook teleurstellend laag, dus ik heb er maar twee gemaakt, dan komen ze samen op ruim 10 cm en da's dan weer lekker hoog. Wordt wel een machtig ding natuurlijk voor veel personen. Veel plezier en wel showen he?!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

5

Nou het is helemaal goed gekomen  :Y  Je ziet er niks meer van :D

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl