1

Onderwerp: hoe lang voor de tijd???

Kan ik een plaatje van marsepein maken?? Ik wil nml voor de verjaardag van mijn zoontje een taart van cars ofzo maken, maar ja, de dagen ervoor moet ik werken.
Kan dat ook zeg maar een week voor de tijd ofzo? En dan koel wegzetten, in de kelder bijvoorbeeld? (die is zo`n 12 graden).

Jessica

2

Re: hoe lang voor de tijd???

Jahoor, dat kan prima. Afdekken met folie, evt. nog in een (tupperware)bakje en dan komt dat helemaal goed.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: hoe lang voor de tijd???

Ingepakt in de vriezer gaat ook goed. Dan is 'ie gelijk bevroren, is handig. Hoef je hem niet voor het op de taart leggen, eerst even in te vriezen.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Re: hoe lang voor de tijd???

Ik maak altijd de plaatjes ruim van te voren (zeker een week al) en doe het zoals Marianne, blijft helemaal prima!! Dat invriezen doe ik dus eigenlijk nooit, ook niet voordat ik het plaatje op de taart leg, trek gewoon voorzichtig het plastic hoesje eronder vandaan (terwijl het plaatje boven de taart ligt op de juist ;) plaats) en klaar is (k)lara :-D

Sukses he!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

5

Re: hoe lang voor de tijd???

je kan ze WEKEN van tevoren maken, wel goed in een plastieken doos, of idd in de diepvries, doe ik met fondant ook altijd, marspein bevriest niet echt heb ik de indruk dus met marsepein doe ik dat niet