1

Onderwerp: Bakvormen AH Pasen

Ik had er vorig jaar al eentje gekocht en dit jaar een nieuwe (ander model) en vond het tijd om ze eens uit te proberen. Nou ik kan maar 1 ding zeggen, wat een **&^%$^*$vormpjes.

Ik vind het echt nergens op lijken qua vorm en de afbeelding zie je ook niet eens. Als je die 2 helften zou plakken heb je een cakeje van 10 cm breed!

Nou ja, ze smaken wel prima, heb ze in een mandje gegooid voor de pak en dat is natuurlijk ook altijd fijn, cakejes die je meteen mag opeten. Als iemand tips heeft over de vormpjes, graag.

http://94.100.118.184/903600001-903650000/903609301-903609400/903609328_6_HL1y.jpeg

Niet denken, maar durven !

2

Re: Bakvormen AH Pasen

Sorry, geen tips. Maar wilde even zeggen dat mijn kinderen ook altijd blij zijn met cakejes voor de pak! :Y

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

3

Ow...das jammer, dat het rotvormen zijn..
Heb hem toevallig gisteren van mijn man gekregen. Ga ze wel uitproberen, wie weet (Verwacht het niet hoor..) heb ik dan wel een tip voor je :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

4

Zien er wel lekker uit, maar fijn dat je je ervaringen met ons deelt, dan hoeven wij dat dus niet te proberen...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

5

als ze maar wel gesmaakt hebben!?!

Liefs, Zanoni

Owwww, ik heb ze in mijn karretje gedaan, nog een paar schappen langs gegaan en ze toen weer keurig terug geplaatst. Ik dacht dat kan nooit wat worden. Heb ik eindelijk eens een verstandige keuze gemaakt  :lol:

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

7

Hmm.. misschien dat je er paasbroodjes van kan maken?? Dan heb je wel een heel ei.. of worden ze dan echt te dik?

Maar om er verder iets anders van te maken..  :think:

'Wees jezelf, er lopen al zoveel anderen rond.'
www.verslavendlekker.nl