1

Onderwerp: Taartkarton te klein..oplossing?

Hoi Allemaal,

Wat doen jullie onder jullie taart/biscuit als de taartkarton te klein is?
Ik was benieuwd hoe jullie het doen bij een grote taart, bijvoorbeeld een vierkante taart van 30cm of een rechthoekige taart. Waar halen jullie zulke grote taartkartons vandaan?
Want ik kan alleen maar ronde taartkartons vinden tot 30 cm.
Wat al je wilt grote taarten wilt stapelen? Ik neem aan dat je dan tussen de 2 taarten een taartkarton moet plaatsen?

Groetjes Megny...^_^

2

Re: Taartkarton te klein..oplossing?

In de webshop heb je ook vierkante kartonnen in verschillende maten tot 35cm in zilver, goud en zwart voor onder je taart: www.deleukstetaartenshop.nl/product_info.php?cPath=85_166&products_id=2012

Bij stapelen gebruik je inderdaad ook een karton tussen de taartenn, of deze daar ook geschikt voor zijn weet ik eigenlijk niet.

3

Hai,

Het is toch niet zo erg als je taartkarton wat kleiner is? Je zou je taart ook op een leuk onderbord kunnen plaatsen, een houten plaatje ingepakt met kadopapier en ingepakt met folie, dan heb je ook geen taartkarton nodig.

Tussen 2 taarten die je gaat stapelen moet je idd een kartonnetje doen maar als deze kleiner is, is dat ook niet erg.

Suc6!

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

Kartonnetje knippen uit een taartdoos....

5

Bedankt voor jullie reactie.
Dus eigenlijk gewoon creatief denken bij een te grote taart die je wilt stappelen ;) en als je een stevige onderbord heb dan is en vetvrij karton niet noodzakelijk?

Super bedankt!!

Groetjes Megny...^_^

ehm, bij het stapelen juist weer wel!

7

kaatjetaatje schreef:

ehm, bij het stapelen juist weer wel!

Maar dan alleen tussen de gestapelde taarten. Je kan je taart zo op je onderplaat zetten.
Ik gebruik altijd stevige kartonnen platen die ik bekleed met inpakpapier en cadeaufolie en daar zit ik de onderste taart zo op.

Groetjes Elise

8

Bedankt voor jullie reactie.
Ja, van die onderplaten dat deed ik ook al.
Ik was benieuwd hoe jullie dat deden tussen de gestapelde taarten, als die te groot is voor een vet vrijkarton.

Groetjes Megny...^_^

9

Je kunt bakpapier op een gewoon stuk uitgeknipt karton plakken. Issie ook vetvrij :+

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

10

Almie schreef:

Je kunt bakpapier op een gewoon stuk uitgeknipt karton plakken. Issie ook vetvrij :+

O...wat een super tip!!! Daar had ik nog niet aan gedacht. Thanks! :D

Groetjes Megny...^_^