Onderwerp: print voor tasje
wie heeft er voor mij een print, link of site waar de ysl, prada, dior etc prints voor op tasjes te vinden zijn?
Of wie heeft ze en wil ze delen met mij?
Groet
Ester
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » print voor tasje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wie heeft er voor mij een print, link of site waar de ysl, prada, dior etc prints voor op tasjes te vinden zijn?
Groet
Ester
Ik heb wel prints van Burberry en verschillende louis voutton voor je
Er zijn hier zat dames die een foodprinter hebben.Die kunnen vast wel een print maken voor je hoor.volgens mij Noompie,Salad@six,heb ik al voor bij zien gaan.
Wij kunnen inderdaad voor je printen...
Groet
Ester
je zoekt alleen een jpg oid van bovengenoemde prints? Of zoek je ook daadwerkelijk iemand die voor je wil printen?
Als het het laatste is, wil je dan via 'melden' onderin je bericht even laten weten aan de modjes? Dan verplaatsen ze je naar V&A bakspulletjes
Esterke schreef:wie heeft er voor mij een print, link of site waar de ysl, prada, dior etc prints voor op tasjes te vinden zijn?
Groet
Esterje zoekt alleen een jpg oid van bovengenoemde prints? Of zoek je ook daadwerkelijk iemand die voor je wil printen?
Als het het laatste is, wil je dan via 'melden' onderin je bericht even laten weten aan de modjes? Dan verplaatsen ze je naar V&A bakspulletjes
nee ik zoek echt de afbeelding niet iemand die wil/kan printen daar heb ik iemand voor haha
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » print voor tasje