1

Onderwerp: Mijn eerste bruidstaart

Wat leuk om te doen!
Ik heb nog veel te leren wil nog veel leuke materialen aanschaffen maar dit was al zoooo leuk.
Ik had de vrije hand en hoewel de kleur eigenlijk rozer had moeten zijn vind ik het toch erg mooi geworden en ben ik wel een beetje trots :)
Onderste gevuld met bokkenpootjescreme en aardbeibavarois en de bovenste met kersenjam en botercreme met een beetje kaneel. Heb zelf een stukje van de onderste laag geproefd en dat was mega lekker! Erg leuk ook dat ik zelf bij de bruiloft was en dus ook bij het aansnijden en het opeten. Veel leuke reacties gehad, dat stimuleert weer om door te gaan!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VFD8YQXC.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FULR3I3D-D.jpg

"Het beste voor de mens is nog: eten en drinken en genieten van wat hij met veel zwoegen bereikt heeft..." (citaat uit de bijbel)

Re: Mijn eerste bruidstaart

mooie taart
ik vind de verspringende hartjes met de letters heel mooi gevonden! je rozen zijn ook goed gelukt.
bij de parelmold kun je beter iets minder fondant gebruiken dan zie je die randen niet...
wat is de tekst op de rand?

liefs marieke

3

Hoi, dat is een goeie tip, ik vroeg me al of hoe dat kwam...
De tekst op de zijkant is een tekst uit de bijbel, hun trouwtekst: I am my beloveds and my beloved is mine.

"Het beste voor de mens is nog: eten en drinken en genieten van wat hij met veel zwoegen bereikt heeft..." (citaat uit de bijbel)

4

Erg leuke taart geworden hoor !
Kan me voorstellen dat als de eerste taarten al zo goed lukken het naar meer smaakt ;)

Heb je je kapsels wel omgedraaid voordat je deze ging bekleden ?
De bovenkant is nl wat bol dus draaien we de kapsels om zodat de bovenkant van de taart mooi recht wordt

mooie tekst...
je kan het overschot aan fondant ook wegsnijden hoor... vind ik zelf een tricky werkje, ben bang dat ik erin snij  :D

liefs marieke

6

vind hem erg leuk !!!

Maar het lijkt inderdaad dat je vergeten bent de kapsels om te draaien maar storend is het niet.

Ga zo door