1 Laatst bewerkt door Heidimaris (14-03-2010 12:29)

Onderwerp: Het idee was leuk :nooo. Wilton 3 final

Soms moet je gewoon doen, wat je wordt opgedragen. iets in mij verzet zich daar tegen en het gevolg is dat er vaak dingen niet goed gaan  :grr:
(Ik had hem bijna bij de 'oeps' momenten gepost)
eindproject Wilton 3.

Het bankje was wel goed gegaan gelukkig :Y

De andere pilaren aaahhgrrrr! Ik gebruik ze echt nooooit weer. Donderdags een taart maken, die je zondags wilt afwerken, doe ik ook nooit meer.

Op de foto moet ik de bovenste stapel vast houden, anders dondert hij eraf  :(  Maar goed, jullie krijgen een beetje het idee wat het had moeten worden. De onderkant is niet afgewerkt, ik durfde hem er niet meer uit te halen en over een uurtje komt de visite......... :lol:  :lol:  :lol: 
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RFG843VS.jpg

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

2

Re: Het idee was leuk :nooo. Wilton 3 final

He meid,
gelukkig is hij toch heelhuids thuis gekomen! Dat was vast al een ervaring op zich en zelfs het mooie bankje leeft nog! Jammer dat het verder niet is geworden wat het moest worden! Ik zal je nog even de rest van de foto's van je taartje opsturen!
:)

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

3

Jammer dat er wat dingen tegen zaten,je hebt het geprobeerd en nu gewoon lekker snel opeten,dat zal super in de smaak vallen.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

4

oef.. dat zal een troep gegeven hebben als hij wel was gevallen

Hij ziet er wel mooi uit!! was hij ook lekker??

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Jammer dat het zo tegen zat, als de taart nu maar smaak ;) . het resultaat ziet er heel mooi uit ondanks dat het niet zo is geworden zoals het moest worden :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

6

Bommeltje schreef:

oef.. dat zal een troep gegeven hebben als hij wel was gevallen

Hij ziet er wel mooi uit!! was hij ook lekker??

Dank je!

Ja hij was wel lekker. Bovenste taart gevuld met bbr, met kersen en chocolade stukjes, de onderste met bbr en aardbeien jam.

De familie was enorm onder de indruk. Mijn broer zij trots te zijn iemand te kennen die zoiets kan maken :lol: Hij is zelf heel creatief en hoogbegaafd, dus dat vond ik nogal een compliment, temeer daar hij niet scheutig is met zijn complimentjes.

Verder ben ik enorm verwend met cadeautjes en dat terwijl ik nog niet eens jarig ben.
ik heb nu een sugar gun, patchwork cutter van katten, parelmould van first impressions, boek van Martha Stewart is onderweg, Jamie's  america, een mould voor zo´n renaissance afdruk en nog 2 cd´s van Celtic woman.

Dus een volgende taart moet nu eens een keer worden zoals ik dat ook wil! Aan het materiaal kan het niet liggen :lol:

Groetjes Heidi

7

op het vasthouden na vind ik hem mooi hoor. :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

Hey Heidi!

ow jammer dat ie niet gewoon blijft staan!.. En wat een super kado's heb je gekregen.

NOg lekker gegeten zaterdag? Garnalen waren heerlijk!

9

Heel lekker gegeten!
De sweet potato pie doet het altijd goed hier in de familie.
Ik heb het mijn man toch maar opgebiecht van die siliconen bladvorm :o Hij vond het niet eens echt erg. Dat biedt weer perspectief voor de toekomst :+  :lol:

Groetjes Heidi

10

Ik vind hem geweldig!  :Y

gek op Taart!

11

Knap gedaan hoor!!