26

Re: Helemaal...

Ondanks de verkeerde maat vind ik het echt een hele leuke en friss emeidentaart,mooi die kleuren. :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

27

WAHHAHAH! ik heb een workshop rozen en strikken bij jou gezeten met dat pijnlijke snot euvel.... Alle respect dat je dit dan nog uit je vingers krijgt! Vind hem prachtig, mooie meisjestaart die niet te kinderachtig is. (snap je 't nog?)
Beterschap!

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."

Maar ik vind hem erg leuk en fris geworden! Beterschap!

Groetjes,
Moon

29

super mooie taart is geworden :Y de mensen moeten wat kleine stukken snijden dan komt het helemaal goed :Y .

30

ik vind hem echt heel leuk en weer echt je eigen stempel erop gedrukt! Zo vrolijk! Ik kom binnenkort een keer bij je langs!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

31

hey charissa,

nou hij is anders wel super gaaf echt weer een charissa taart ;)  en hoe is het met je nieuwe huis wonen jullie er al?? nou iigv beterschap!!

groetjes kim

32

Mislukt? Daar snap ik nou helemaal niets van! Hartstikke mooie vrolijke taart, vooral die boterbloempjes enzo. Dus is sta echt voor een raadsel waarom je korting zou geven. Je had hem misschien anders in je hoofd, maar de ontvanger toch niet? Ze is er vast superblij mee, dus niet zo streng voor jezelf joh! Hij is geweldig!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

33

Mislukt in de zin dat hij kleiner is dan had gemoeten. Ach, dat valt werkelijk in het niet bij de afwerking.

Hij is werkelijk prachtig!!!

To wish you were someone else, is to waste the person you are.

34

Ik vind het echt een geweldige taart en ik vind die rozen zo leuk en mooi, dat wil ik ook kunnen.

35

Bedankt voor jullie lieve reacties!!!
Ik had hem gister avond ook op cakecentral gezet kijk ik er net op sta ik gewoon op 1!!!
Pffff leuk man nou dat maakt het weer allemaal goed haha :)

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

36

Ik wilde ook net zeggen. Helemaal mislukt maar je staat wel mooi op 1   :lol:

Ik vind hem ook mooi hoor. Maar snap wel wat je bedoelt met de verhoudingen. Want die onderste wilde je eerst 25 zeker.

Desondanks mooie taart en mooi op 1 bij cakecentral.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

37

Uhm......ik zie echt niet wat er verkeerd aan deze taart is hoor! Hij ziet er toch FANTASTISCH MOOI uit!!!!!!

Groetjes San