1

Onderwerp: Helemaal...

Verpest deze taart.....
Ik ben soms zooo dom.. heb het verkeerde kapsel gepakt de 22 i.p.v. de 25 en ja dat maakt echt verschil.
Ik had deze taart zo leuk in mijn hoofd en nu kloppen de verhoudingen echt voor geen ene meter en hij is te klein.
Dus mag ook nog korting geven pfff.
Zat gewoon niet goed op te letten gister, heb een bijholte ontsteking en alles gaat een beetje langs me heen op de een of andere manier.
Nou ja genoeg gezeurt komt ie.
Gevuld met aardbeien creme en jam

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7M346V3O.jpg

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

2

Re: Helemaal...

Wat een vrolijke lentetaart! Ook al is het niet gegaan zoals je wilde en ben je ziek.............ik vind hem erg mooi! Beterschap!

3

Ja het is echt een schatje en wat een mooie vrolijke kleuren. Jammer dat ie in jou ogen verpest is als je m anders in je hoofd had, maar het is een plaatje hoor en de klant zal het niet eens merken.

4

heel mooi. vervelend om creatief te moeten zijn als je niet helemaal op en top bent.

5

Misschien verpest in maat, maar niet in afwerking hoor! hij is weer helemaal charissa-prachtig!

Ik heb over 2 wk ook een disneyprinsessentaart en heb precies dezelfde plaatjes uitgeprint om te gaan gebruiken....

Groetjes, Dorothea.

6

ik vind hem super!al die mooie kleurtjes :)

Be in love with what you have

7 Laatst bewerkt door Plientje89 (13-03-2010 09:57)

'helemaal' verpest?! Ik zie toch echt een hele mooie vrolijke meidentaart :D

Die foutjes heb je wel eens. Daarom zijn we mensen  :rolleyes: 1 ding, die fout zul je nooit meer maken heb ik zo'n vermoede ;)

Beterschap ermee!  :thumb:

Kan gebeuren, gelukkig ben je ook maar een mens ;) , maar de taart ziet er toch toppie uit.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

9

Hij is gewoon prachtig hoor! Snap heel goed dat je zelf baalt, zker omdat je hem totaal in je hoofd had. Maar denk dat een anders het niet ziet hoor, hij is geweldig :).

Beterschap met je ontsteking (we kunnen elkaar wat dat betreft een hand geven, ik zit met hetzelfde...). Goed veel rust nemen!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

10

Super mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

11

Liene schreef:

Hij is gewoon prachtig hoor! Snap heel goed dat je zelf baalt, zker omdat je hem totaal in je hoofd had. Maar denk dat een anders het niet ziet hoor, hij is geweldig :).

Beterschap met je ontsteking (we kunnen elkaar wat dat betreft een hand geven, ik zit met hetzelfde...). Goed veel rust nemen!

Pijnlijk he  :s  nou veel beterschap..

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

12

hij is weer geweldig!!

13

ik kan het me goed voorstellen hoor hoe je je voelt....maar geloof me dat is alleen in je eigen koppie zo...de klant zal hem geweldig vinden ..en terecht wat het is een mooie prachtige taart...leuk hoor die kleurtjes....
dus niks geen korting hoor...... ;)
sterkte met de ontsteking...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

14

Jammer van de verkeerde maat taart, maar deze is toch weer erg leuk hoor. Helemaal Charissa-style!

15

Charissa, ik vind de taart super hoor! Ik denk dat de ontvanger(s) hem ook erg mooi zal / zullen vinden! ;)

16

Jammer dat je zelf iets anders in je hoofd had, maar ik vind hem heel erg leuk geworden :Y !!

17

Ik snap wat je bedoeld  :s
Maar de verdere afwerking is inderdaad: Wauw!

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

18

ondanks de verkeerde maat heb je er weer een super mooi geheel van gemaakt

Lekker feestelijk rond.....

19

Ze is weer prachtig, Charissa. En heel begrijpelijk, dat als je je niet lekker voelt, dat de dingen wel 's langs je heen gaan. Maar eerlijk gezegd geloof ik niet, dat het de klant zal opvallen, dus  :shh: . En heel veel beterschap nog!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

20

Jammer dat je niet tevreden bent, want hij is écht prachtig! Maar snap wel dat als je het anders in je hoofd had dat het dan tegenvalt.

21

als dit verpest is kan het gross hier wel inpakken.... ik vind im super denk niet dat iemand ziet dat het niet is zoals je bedacht had... zou ook geen korting geven...3 stukjes minder...

beterschap en geniet meer van je mooie creaties

22

Ik vind hem er super uitzien!!

Liefs, Zanoni

23

Vind hem echt super leuk. Wordt er helemaal vrolijk van  :Y

24

ik vind m er toch vrolijk uitzien hoor :Y
misschien moet je die mensen wel van te voren laten weten dat ze te weinig taart zullen hebben, dan kunnen ze nog wat bijkopen? of misschien cuppies met een toef erbij maken?

25

Nou ik vindt hem super hoor.