1

Onderwerp: welke letters?

welke letters vinden jullie een aanrader voor op taarten? En dan een beetje van formaat, zo tussen de 1,5 a 2 cm.
Ik heb al van die kleine letter tapits en vind die leuk, maar voor op een taart is iets groter wel leuker natuurlijk.

Ik zag in de webshop de metalen uitstekers van het alfabet, maar ook de F1 molds.

Kortom ik hoor graag jullie aanraders!

taart taart taart!

2

Re: welke letters?

Er zijn er best wel veel en het hangt ook af van het soort taart klassiek/modern/gezellig..... Ik zou zeggen neem een kijkje in de hebshop :)

3

Ik heb idd meerdere soorten.
Grote en kleine, strakke en met krullen. Kijk gewoon op taarten welke je leuk vind.

Wat ik je wel als tip wil meegeven is dat bijpassende cijfers wel heel fijn zijn. Vaak zet je op een taart naam en leeftijd en dan is het toch wel mooi als dat het zelfde lettertype is.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

ottolien, dat is idd een goeie tip, van de cijfers, bedankt.

Ik heb al wel rondgekeken in de shop, alleen ik vroeg me dus af wat iedereen handig vind werken, de molds of de uitstekers

taart taart taart!

ik vind de FI letters heel gaaf, maar het kan erg lastig zijn om hier mee te werken, je hebt hier echt even geduld voor nodig.

persoonlijk vind ik de letters JEM het makkelijkst. ik hoor ook goede verhalen over de clickstix letters, maar daar heb ik geen ervaring mee

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs