1

Onderwerp: Stapelen

Geen idee of het in de juiste pijler staat, wist niet zo goed waar het hoorde.
Ik zou graag een stapeltaartje willen maken en nu heb ik al begrepen dat je onder het bovenste taartje een taartkartonnetje moet doen en dat je dingen moet gebruiken om hem te 'stutten'.

Alleen steek je die gewoon door de onderste taart heen? Moeten ze uitsteken of precies evenhoog zijn als de cake?
En hoe doe je dat dan als je in de taart gaat snijden, trek je ze er dan uit of?

Help!

.. Want taart kan altijd!!

Re: Stapelen

[move]---> taartdecoratie algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Dank je :) Kon m al niet meer vinden

4

Klopt helemaal:
Je steekt prikkers (kitkat - chocosticks - douwels enz) die evenhoog zijn als je taart in de onderste.
Tussenkarton en dan de volgende erop.

Of je het eruit haalt? Ligt eraan waarmee je hebt gestut! Als het eetbaar is kun je het gewoon laten zitten. De rest zou ik inderdaad voor het aansnijden weer eruit halen  ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Ik krijg een stapel.. naja moet een stapeltje maken dan;) met choco mousse en bokkepootjescreme.. kan ik dan gewoon kit kat "stokjes" erin steken? gaat dat niet smelten?

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

Lejow schreef:

Dank je :) Kon m al niet meer vinden

was stiekem een beetje te lui om je via de mail op de hoogte te stellen van de move  :o

je kunt je eigen topics terug vinden, via profiel bovenin de oranje balk en dan op 'toon eigen onderwerpen' klikken :)

groetjes Tirza     

7

aaaaaahh werkt dat zo :D
Ik deed het al via de zoekfunctie haha

Maar doe je eerst marsepein, of doe je eerst de stokjes, of doe je op dat deel helemaal geen marsepein? En hoeveel steek je er dan in?

tartacadabra.com ---> how to's en voila: howto stapelen :D

groetjes Tirza