Onderwerp: dringend hulp nodig wil vanavond bakken
met wat kan banketbakkersroom het beste kombineren? zou graag een kombinatie hebben van 2vullingen maar heb hier niet zoveel verstand van ben nog beginnend bakker
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » dringend hulp nodig wil vanavond bakken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
met wat kan banketbakkersroom het beste kombineren? zou graag een kombinatie hebben van 2vullingen maar heb hier niet zoveel verstand van ben nog beginnend bakker
zou een mona toetje kunnen??? ik vraag het maar even want anders moet ik weer een topic openen hou het even in de gaten
Vlaaivulling? Kersen of aardbeien. Lijkt mij allebei lekker met bbr. Ik wil binnenkort een taart vullen met bbr+kersenvlaaivulling.
Ik maak vaak taarten met een laag banketbakkersroom en de volgende laag is dan of kersenvlaaivulling of aardbeivlaaivulling, erg lekker en fris van smaak!
Pas heb ik een scheutje amaretto door de banketb. room gedaan (dan moet je wel iets minder water gebruiken!) en dit was erg !!! lekker moet ik je zeggen.
Succes!
Kijk ook eens bij dit topic
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=15883
Allerlei combinaties van vullen. Vind je vast iets tussen wat je lekker vindt
En je hoeft niet alle 275 berichtjes door te lezen want de meeste combi's zijn verzameld in het eerste berichtje.
dankje voor jullie tips
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » dringend hulp nodig wil vanavond bakken