1

Onderwerp: Plastic bij puzzelplaatje, en bedekken cakeboard

Hallo allemaal,
Ik als ergens dat als je je cakeboard beplakt met een leuk papiertje er daarna cellofaan of plakplastic overheen gaat maar dat je goed op moet letten dat dit voor etenswaren is omdat het anders "giftige'stof af kan geven. Is dit cellofaan of iets dan bij een 'normale'winkel te koop (blokker ofzo?) .. En als je een taartkarton onder je taart hebt.. meot dan toch het plastic nog voor etenswaren zijn?
En dan bedacht ik nog.. Mijn puzzelplaatje leg ik altijd op zo'n platic L-mapje.. maakt dit dan nog iets uit??
Alvast bedankt,
Hanako

2

Re: Plastic bij puzzelplaatje, en bedekken cakeboard

Ik koop altijd gewoon bloemenfolie bij de Action, Blokker, Bruna of net waar ik ben. Volgens mij kan plastik geen kwaad. Ik puzzel ook gewoon op de plastik insteekmappen. Die zijn eigenlijk voor kantoorachtige dingen bedoeld.
Uiteraard wordt het wel elke keer even schoongemaakt. Kan me niet voorstellen dat het dan iets giftigs zou zijn.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Ik ook niet maar als je kijkt bij andere topics over het bekleden van cakeboards staat het toch echt..

Maar bedankt voor je antwoord!
Hananko

4

ik heb tafelzeil over een plank gedaab

5

De folie die ik gebruik haal ik bij Paardekooper, is wel voedselveilig :Y

6

als er een kartonnetje onder je taart zit maakt het volgens mij niks uit wat voor folie je gebruikt , dat raakt je taart dan toch niet.