1

Onderwerp: Sweet sixteen jongen?

Zat meidentaarten, maar voor een jongen...
Heeft iemand een leuk voorbeeld of idee? Hij gaat niet voor zijn bromfietscertificaat, zit wel bij de jeugdbrandweer (bij de zoekfunctie veel brandweertaarten, maar niet echt voor 16 jaar ;)

Het leukst lijkt me een brandweermannetje boetseren, heeft iemand daar een how to van toevallig????

2

Re: Sweet sixteen jongen?

Even zoeken op you tube. Of heel goed kijken naar andere taarten ;)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Een brandweervrouw die uit de taart springt en wiens borsten niet helemaal in der kostuumpje zitten?
Een jongen van 16 heeft tenslotte meestal erg veel last van hormonen :Y

4

Ha ha, die is leuk ja! Ga ik eens even over denken. Het moet namelijk een rechthoekige taart worden :rolleyes:

5

Dan hangt ze uit een brandend huis en komt die jongen haar redden!! :D (ja hoor; ik ben in vorm  :lol: )

6

Veerle schreef:

Dan hangt ze uit een brandend huis en komt die jongen haar redden!! :D (ja hoor; ik ben in vorm  :lol: )

Jaaaa, als dat het vuurtje niet aanwakkert ... :D

Groetjes, Elly

7

Toevallig moet ik ook voor vrijdag een sweet 16 taart maken maar voor 2 jongens met dubbel bezoek, afmeting 60 bij 60 , heb lang na gedacht, maar gebruik choco fondant en atlantic bleu en wit, en heb nog een doos suikerparels, ik ken ze niet, maar op hun hyves lijkt het erop dat ze van hip hop houden en bling bling maar toch strak, ben benieuwd hoe mijn creatie op hol gaat slaan, zal dan wel fotos plaatsen

Ik zag , ik wou , en nu doe ik het ook, ja taartjes maken is een verslaving..........Maar ben nog een beginneling :D groetjes

8

Kijk eens op de site van de pink cake box. Daar staat echt veel leuke inspiratie op. Die maken nml vaak sweet 16 taarten. Miss heb je er wat aan.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

9 Laatst bewerkt door fruitcake (11-03-2010 22:27)

marieke84 schreef:

Kijk eens op de site van de pink cake box. Daar staat echt veel leuke inspiratie op. Die maken nml vaak sweet 16 taarten. Miss heb je er wat aan.

Groetjes Marieke

Ongelooflijk wat een geweldige taarten...Inderdaad heel inspirerend!
Ik heb een aantal ideeen opgeslagen voor weer andere gelegenheden ook.

Ik moet echter voor twee broers taarten maken, dus het moet wel een beetje gelijk van niveau zeg maar. Ik heb inmiddels een leuk (wat ondeugend) puzzelplaatje gevonden. Jullie zien het t.z.t. wel!

10

Of heel strak met het brandweerlogo gepuzzeld?

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:uP9EUfW0FVMdSM:http://www.06.ehbo-post-standdaarbuiten.nl/Brandweerlogo.gif

I'm not fat, I'm just short for my weight

11

Dit is 'm geworden:

www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=91639